Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Kampania wyborcza w regulacji prawnej i w praktyce
Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Kampania wyborcza w regulacji prawnej i w praktyce
Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Kampania wyborcza w regulacji prawnej i w praktyce
Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Kampania wyborcza w regulacji prawnej i w praktyce

26,98 zł

Wyjątkowa okazja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 26,98 zł

Przejrzeliśmy całą bazę sklepów internetowych w bazie Docero aby wyszukać najlepszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Kampania wyborcza w regulacji prawnej i w praktyce Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego z kategorii audiobooki kupisz w cenie 26,98 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona wota 26,98 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
  • 9788379698516
  • Anna Rakowska-Trela
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
  • 462
  • 2015

Opis Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Kampania wyborcza w regulacji prawnej i w praktyce

Tytuł Kampania wyborcza w regulacji prawnej i w praktyce Podtytuł (stan prawny na 15 lipca 2015 r.) Autor Anna Rakowska-Trela Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-7969-851-6 Rok wydania 2015 Wydanie 1 ilość stron 461 Format pdf Spis treści Wykaz skrótów 10

Wstęp 12

I. Kampania wyborcza – zagadnienia wprowadzające 20
1. Pojęcie kampanii wyborczej 20
2. Funkcje wyborów a kampania wyborcza 32
3. Kampania wyborcza w konstytucjach i dokumentach międzynarodowych 41
4. Geneza regulacji prawnej kampanii wyborczej w Polsce 54
5. Konstytucyjne ramy kampanii wyborczej w Polsce 63
6. Zasady prawa wyborczego a kampania wyborcza 76

II. Czas trwania kampanii wyborczej 86
1. Determinanty i znaczenie czasu trwania kampanii wyborczej 86
2. Początek i długość kampanii wyborczych w Polsce 93
2.1. Ewolucja rozwiązań dotyczących czasu trwania kampanii wyborczych 93
2.2. Początek i czas trwania kampanii wyborczych w praktyce 98
2.3. Znaczenie prawne rozpoczęcia kampanii wyborczej 106
3. Zakończenie kampanii wyborczej. Cisza wyborcza 117

III. Uczestnicy kampanii wyborczej 142
1. Uczestnicy kampanii wyborczej – osiągalne rozwiązania prawne 142
2. Ratio legis istnienia komitetów wyborczych w polskim prawie wyborczym 145
3. Pojęcie i charakter prawny komitetu wyborczego 149
4. Warianty komitetów wyborczych 158
5. Uprawnienia komitetów wyborczych w kampanii wyborczej 165

IV. Agitacja wyborcza i jej formy 178
1. Pojęcie agitacji wyborczej. Agitacja wyborcza a kampania wyborcza 178
2. Formy prowadzenia agitacji wyborczej 194
2.1. Zbieranie podpisów popierających zgłoszenia kandydatów 196
2.2. Zgromadzenia, pochody i manifestacje 198
2.3. Przemówienia 200
2.4. Loterie fantowe, innego typu gry losowe i konkursy 201
2.5. Agitacja wyborcza w Internecie 203

V. Zasady prowadzenia agitacji wyborczej 212
1. Zgoda pełnomocnika wyborczego 212
2. Zbieranie podpisów popierających kandydatów 222
3. Pozakodeksowe ograniczenia agitacji wyborczej 230
4. Kodeksowe ograniczenia agitacji wyborczej 241
4.1. Ograniczenia co do miejsca prowadzenia agitacji wyborczej 241
4.2. Pozostałe kodeksowe ograniczenia agitacji wyborczej 255
5. Problem prowadzenia agitacji wyborczej za pośrednictwem Internetu 261

VI. Materiały wyborcze i ich rozpowszechnianie 268
1. Pojęcie i ochrona materiałów wyborczych 268
2. Zasady rozpowszechniania tworzyw wyborczych 275

VII. Sondaże wyborcze 300
3. Sondaże w kampanii wyborczej 300
4. Zakaz publikacji wyników sondaży w czasie ciszy wyborczej 313

VIII. Kampania wyborcza w radiu i telewizji 324
5. Znaczenie i specyfika kampanii wyborczej w radiu i telewizji 324
6. Pojęcie audycji wyborczej 334
7. Nieodpłatne rozpowszechnianie audycji wyborczych 340
8. Płatne rozpowszechnianie audycji wyborczych 355
9. Debaty wyborcze 366

IX. Progresywnanie w trybie wyborczym jako element kampanii wyborczej 376
1. Procedury sądowo-wyborcze 376
2. Cel i przedmiot ochrony progresywnania w trybie wyborczym 386
3. Ochrona prawdziwości danych zawartych w materiałach wyborczych a prawo cywilne i prawo prasowe 399
4. Przebieg progresywnania w trybie wyborczym 403

Zakończenie 428

Bibliografia 438

Od Redakcji 462

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Kampania wyborcza w regulacji prawnej i w praktyce
Kategoria Audiobooki
Marka Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN 9788379698516
Autor Anna Rakowska-Trela
Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Ilość stron 462
Rok wydania 2015
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 26,98 zł
Najwyższa cena 26,98 zł
W bazie od 29.03.2017
Data aktualizacji 13.01.2025
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia historii cen pozwala Ci podejmować przemyślane decyzje o zakupie.

Nie udało się uzyskać historycznych danych na temat cen dla produktu Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Kampania wyborcza w regulacji prawnej i w praktyce. Proszę spróbuj ponownie później.

Recenzje / opinie

Posiadasz ten produkt? Napisz, co o nim sądzisz.

Obecnie nie posiadamy recenzji dla Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Kampania wyborcza w regulacji prawnej i w praktyce. Twój komentarz może być pierwszy!

Znalezione oferty w bazie

Przedstawione poniżej ceny dla Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Kampania wyborcza w regulacji prawnej i w praktyce Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego nie wliczają w siebie wydatków związanych z wysyłką. Przy wyborze miejsca zakupu produktu, zapoznaj się z komentarzami o sklepie i weź pod uwagę dodatkowy koszt związany z wysyłką. Co kilka / kilkanaście minut następuje aktualizacja listy ofert.

  • Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Kampania wyborcza w regulacji prawnej i w praktyce (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Kampania wyborcza w regulacji prawnej i w praktyce Sklep on-line
    ★★★★★
    26,98 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Produkty powiązane

Pierwotne formy kontraktualizmu, C1C62C5EEB
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Fifty years with the beatles
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Polskie wątki w życiu michaiła hellera, AZ#96981C55EB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Instytucje rynku pracy w krajach oecd
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Wybór pism filozoficznych Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...