Kobiety zabierają publicznie głos dwa razy rzadziej niżeli mężczyźni. Nie dlatego, iż nie posiadają nic do powiedzenia. Kobiety nie wierzą, że ich historie są atrakcyjne. Iż ktoś chce ich wysłuchać. Nie są też przyzwyczajone, aby mówić o sobie poprawnie.
To wymaga zmiany!
Czas nauczyć się mówić o sobie. Mówić o sobie korzystnie.
Tak, aby inni słuchali i pytali co dalej.
To książka dla:
- pań, którym głos więźnie w gardle, gdy słyszą “powiedz coś o sobie”
- pań, które boją się zabierać głos w obszerniejszym gronie
- kobiet, które chcą występować jako mówczynie
- kobiet, którym zależy na rozwoju zawodowym, awansie albo zdobyciu wymarzonej posady
- przedsiębiorczyń i właścicielek firm
- nauczycielek, wykładowczyń, trenerek
- studentek
- managerek, kobiet na stanowiskach kierowniczych
- aktywistek społecznych
- pań, które chcą inspirować innych, dzieląc się swoją historią
- kobiet, które chcą dowiedzieć się więcej o sobie i mówić o sobie korzystnie
Aleksandra Więcka - story designer, dziennikarka, socjolożka. Moderator design thinking. Łączy storytelling z design thinking i treningiem kreatywności. Uczy innych jak opowiadać o sobie, markach, firmach. Absolwentka Laboratorium Dramatu i Krakowskiej Szkoły Scenariuszowej. Współpracowała m.in TVN, AGORĄ, PKN ORLEN, Hellenic Coca Cola, SheXo Deloitte, Idea Bank, Mbank, BZWBK, IMS Group. Doktorantka na Akademii Leona Kożmińskiego w Warszawie (Management in new technologies). Wykłada na School of Form w Poznaniu, oraz SWPS i Akademii Leona Kożmińskiego w Warszawie.