funkcjonalne użytkowanie wyników badań rynkowych i marketingowych związane jest z podejmowaniem bieżących decyzji, planowaniem, a także kontrolowaniem na wszelkich szczeblach zarzadzania w organizacjach działających na rynku. To dzięki umiejętnemu i regularnemu użytkowaniu wyników decydenci zmniejszają ryzyko podejmowanych działań, powiększając tym samym prawdopodobieństwo podejmowania słusznych decyzji.
Książka ma na celu zaprezentowanie konwencjonalnego cyklu zbierania informacji rynkowych, wzbogacone o liczne przykłady analiz uwarunkowań rynkowych. Kreatywne, analogiczne odniesienie w tym zakresie do realiów danego podmiotu czy szerzej rynku może stanowić cenną inspirację i poręczną pomoc w samodzielnie realizowanych badaniach rynkowych.
Korzystający z podręcznika Czytelnik zdobędzie nie tylko wiedzę,jeszcze funkcjonalne umiejętności potrzebne w powszednim życiu zawodowym. Ze względu na specyfikę poruszanej problematyki niniejsza publikacja skierowana jest w głównej mierze do:
decydentów, którzy mogą dojrzeć w licznych funkcjonalnych przykładach cenne źródło wiedzy o możliwościach uzyskiwania przewagi konkurencyjnej na rynku;
pracowników prowadzących w praktyce badania marketingowe, bowiem może ich zainspirować i nakreślić im nowe, dotychczas nierealizowane jeszcze obszary analiz rynkowych;
studentów m.in. Kierunków zarządzania i ekonomii, gdyż dostają oni kompendium wiedzy o poręcznym realizowaniu efektywnych i skutecznych badań - pomiarze, analizie i interpretacji zachodzących zjawisk rynkowych.
Książka ma na celu zaprezentowanie konwencjonalnego cyklu zbierania informacji rynkowych, wzbogacone o liczne przykłady analiz uwarunkowań rynkowych. Kreatywne, analogiczne odniesienie w tym zakresie do realiów danego podmiotu czy szerzej rynku może stanowić cenną inspirację i poręczną pomoc w samodzielnie realizowanych badaniach rynkowych.
Korzystający z podręcznika Czytelnik zdobędzie nie tylko wiedzę,jeszcze funkcjonalne umiejętności potrzebne w powszednim życiu zawodowym. Ze względu na specyfikę poruszanej problematyki niniejsza publikacja skierowana jest w głównej mierze do:
decydentów, którzy mogą dojrzeć w licznych funkcjonalnych przykładach cenne źródło wiedzy o możliwościach uzyskiwania przewagi konkurencyjnej na rynku;
pracowników prowadzących w praktyce badania marketingowe, bowiem może ich zainspirować i nakreślić im nowe, dotychczas nierealizowane jeszcze obszary analiz rynkowych;
studentów m.in. Kierunków zarządzania i ekonomii, gdyż dostają oni kompendium wiedzy o poręcznym realizowaniu efektywnych i skutecznych badań - pomiarze, analizie i interpretacji zachodzących zjawisk rynkowych.
Tytuł Gromadzenie i analiza danych rynkowych w praktyce Autor Michał Makowski Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788381025478 ISBN 9788381025478 Kategoria Literatura, Ekonomia i biznes ilość stron 220 Format 235x165x30 mm Rok wydania 2021