Publikacja została przygotowana z myślą o menedżerach, na co dzień wytwarzających i zarządzających przedsiębiorstwami w celu doskonalenia ich modelu biznesu i pracownikach naukowych i studentach, zgłębiających takie dziedziny wiedzy, jak nauki o zarządzaniu. Autorzy, już w tytule, wyraźnie zapowiadają, że ich rozważania nie mają uniwersalnych aspektów, ale będą odnosić się wyłącznie do uwarunkowań rozmaitych sektorów współczesnej gospodarki. W książce przyjęto taki układ strukturalny, który pozwoli zwrócić uwagę na ważność zagadnienia perspektyw rozwoju koncepcji modeli biznesu samych w sobie i na powiązanie ich z koncepcjami nowej gospodarki. Zaprezentowane rozwiązania zwiększają horyzont badań i rozważań naukowych, dzięki udziałowi i współpracy naukowców z różnorodnych ośrodków naukowych w Polsce, co pozwoliło uzyskać wielowymiarowe spojrzenie na aspekty eksploracji zagadnienia modeli biznesu w kontekście perspektyw rozwoju koncepcji modeli biznesu przedsiębiorstw. W monografii przedstawiono także współczesne modele biznesu na przykładzie konkretnych firm. Powstało bogate źródło wiedzy dla przedstawicieli środowiska biznesowego: menedżerów, członków rad nadzorczych, członków zarządów przedsiębiorstw, doradców biznesowych, a także inwestorów. Praca potwierdza, jak szerokim i interdyscyplinarnym zagadnieniem jest koncepcja modeli biznesu i w jakim stopniu należy poszukiwać kolejnych obszarów badawczych w tym zakresie. „Wartością naukową pracy jest wielowymiarowość ujęcia tej problematyki, dzięki rozmaitości tematycznej prezentowanej w poszczególnych jej częściach. Praca znamionuje się wielkimi walorami naukowymi, którymi są: aktualna i interesująca problematyka badawcza, dotycząca modeli biznesu, holistyczne podejście do uwarunkowań strategicznych perspektyw rozwoju modeli biznesu, umożliwiające badanie ich wielowymiarowego i interdyscyplinarnego charakteru. Monografia posiada bogatą treść teoretyczną, jak i wyniki badań empirycznych, poświęconych zagadnieniu uwarunkowań strategicznych rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw. Aktualna problematyka, a także walory naukowe i badawcze czynią monografię godną polecenia". Z recenzji Prof. Dr. Hab. Inż. Jana Brzóski, Politechnika Śląska
- Ciężar: 0,446
- Format: 16.5x23.5cm
- ISBN: 9788375564525
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 31095
- objętość: 276
- Oprawa: Miękka
- PKWiU: 58.11.1
- Podtytuł: uwarunkowania strategiczne
- Redakcja: Jabłoński Adam, Jabłoński Marek
- Rok wydania: 2019
- wariant publikacji: KS
- Wydanie: 1
- Wydawca: CeDeWu
- Wysokość: 16