skatalogowane i omówione materiały pozostały pogrupowane przez pryzmat dwóch domen tematycznych: innowacji i wiedzy, a także marketingu i relacji. Na stronach niniejszej publikacji Autorzy prezentują równocześnie wyniki dociekań teoretycznych, jak i badań empirycznych w przekonaniu, iż przyczynią się one do poszerzenia wiedzy i kreowania nowych koncepcji służących podniesieniu poziomu progresywności współczesnych przedsiębiorstw.
Omawiane zagadnienia pozostały ujęte wyjątkowo różnorodnie, co przyczynia się do tego, że prezentowana publikacja może być {pomocn|przydatn)a szerokiemu gronu odbiorców.
Podtytuł: Problemy - motywy - dylematy
ISBN: 9788381020145
Kod paskowy: 9788381020145
Redakcja: Zajkowska Monika
Wydanie: 1
Rok wydania: 2017
Kod wydawcy: 31095
Miejscowość: Warszawa
Liczba stron: 198
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 10
Waga: 0.324
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka