Na stronach niniejszej publikacji czytelnik odnajdzie treści dotyczące pokaźnych i aktualnych zagadnień związanych z marketingiem i społeczną odpowiedzialnością biznesu.
Autorzy badają te obszary przyjmując rozmaite punkty widzenia i analizując je w najróżniejszych kontekstach oraz rozmiarach.
Prezentowane refleksje naukowe są wyrazem różnorodności współczesnej gospodarki oraz złożoności problemów, które naukowcy starają się poprzez prace badawcze i konceptualne zbadać.
Podtytuł: Relacje marketingowe i CSR
ISBN: 9788375567854
Kod paskowy: 9788375567854
Redakcja: Boguszewicz-Kreft Monika
Rok wydania: 2015
Kod wydawcy: 31095
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 188
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 11
Waga: 0.315
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Autorzy badają te obszary przyjmując rozmaite punkty widzenia i analizując je w najróżniejszych kontekstach oraz rozmiarach.
Prezentowane refleksje naukowe są wyrazem różnorodności współczesnej gospodarki oraz złożoności problemów, które naukowcy starają się poprzez prace badawcze i konceptualne zbadać.
Podtytuł: Relacje marketingowe i CSR
ISBN: 9788375567854
Kod paskowy: 9788375567854
Redakcja: Boguszewicz-Kreft Monika
Rok wydania: 2015
Kod wydawcy: 31095
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 188
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 11
Waga: 0.315
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka