Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera
- wyprodukowany poprzez niesamowitą grupę 470 praktyków z 45 krajów
- Opisuje klasyczne i najnowocześniejsze modele biznesowe oraz ich dynamikę
- pokazuje techniki systematycznego tworzenia i wdrażania nowych rozwiązań
"Ryzykowne!", "Skazane na porażkę!", "To z całą pewnością się nie przyjmie!"
A jednak! Karta kredytowa, wypożyczalnia samochodów, leasing kserokopiarek czy Google AdWords — odważne rozwiązania, których na początku nikt nie rozumiał i nie wróżył im wielkiego sukcesu Powiedzieć, że dziś mają się wyśmienicie, to za niedużo! dzięki temu, iż wyszły poza utarte schematy, wręcz wywróciły je do góry nogami, stały się przełomowymi biznesowymi modelami naszych czasów i przyniosły niewyobrażalne zyski!
Wszyscy menedżerowie gorączkowo pracują nad usprawnieniem swojej producenta albo jej produktów. Szukają rozwiązań, które pozwolą im dostać się do czołówki rynkowych graczy albo utrzymać swoją pozycję w świecie ogarniętym manią wdrażania innowacji. Każdego dnia obserwujemy powstawanie niezliczonych nowych modeli i tysięcy nowatorskich rozwiązań, z których większość prędko popada w zapomnienie. Czyżby nie były wystarczająco rewelacyjne? Dlaczego jedne modele się przyjmują, a inne nie? Jak pracować z wizjonerskimi ideami,zwiększyć ich szanse na sukces?
Za większością porażek dotyczących nowych rozwiązań stoi po prostu ich nieuporządkowanie i niedopracowanie! ale czy wdrażanie innowacji można w ogóle w jakiś sposób uporządkować? Nadeszła pora, by zmienić sposób myślenia o tworzeniu postępowych modeli biznesowych.
470 menedżerów i specjalistów z 45 krajów, dla których wymyślanie i wdrażanie innowacji to chleb codzienny, pokaże Ci, że ten z pozoru niejasny proces można produktywnie usystematyzować!
Rzuć więc wyzwanie utartym schematom myślenia i przestarzałym rozwiązaniom! Masz okazję użyć wiedzę i doświadczenie najsłynniejszych praktyków oraz strategów tej dziedziny, by nauczyć się, jak metodycznie poszukiwać wizjonerskich pomysłów, opracowywać je i wcielać w życie biznesowe oraz przekuwać w dochodowe projekty!
Oto przewodnik od wizjonerów dla wizjonerów!
A zatem koniec z nudną, suchą teorią! Wiedza czysto poręczna, przekazana w nowatorski, ułatwiający zrozumienie i zapamiętanie sposób! Liczne rysunki, wzięte z życia atrakcyjne przykłady i gotowe, sprawdzone scenariusze do użycia od zaraz. Tak wygląda postępowy podręcznik dla ludzi biznesowego czynu!
A zatem do dzieła! Od wizjonera do milionera!
Recenzje:
Książka dla każdego, kto prowadzi własną markę. Rozkłada na części pierwsze schemat działania efektywnej producenta. Rewelacyjna pozycja dla tych, którzy chcą zrobić przegląd swej działalności i zrozumieć, na czym opiera się budowanie skutecznego biznesu. Demonstruje narzędzia do budowania i analizy modeli biznesowych, sposoby weryfikacji strategii działania i procesy wspomagające tworzenie nowoczesności. Jest bogata w case studies znanych marek i przykłady, które ogląda się z przyjemnością, bo książka jest ciekawie opracowana graficznie.
Cyfrowi Nomadzi (2017-07-12)
Spis treści:
Szablon
Definicja: Model biznesowy (18)
Dziewięć komponentów fundamentalnych (20)
Szablon modelu biznesowego (48)
Schematy
Rozdzielanie (60)
Długi ogon (70)
Platformy wielostronne (80)
FREE jako model biznesowy (92)
Otwarte modele biznesowe (112)
Projekt
Z inspiracji klienta (130)
Kreowanie pomysłów (138)
Myślenie wizualne (150)
Tworzenie prototypów (164)
Opowiadanie historii (174)
Scenariusze (184)
Strategia
Otoczenie modelu biznesowego (204)
Ocena modelu biznesowego (216)
Perspektywy modelu biznesowego (230)
Zarządzanie wieloma modelami biznesowymi (236)
proces
proces projektowania modelu biznesowego (248)
Perspektywa
Perspektywa (266)
Posłowie
Skąd się wzięła ta książka? (278)
Bibliografia (280)