Wojciech Grzegorczyk, Formułowanie strategii marketingowej przedsiębiorstwa 11
Krystyna Iwińska-Knop, Kamila Szymańska, progresywność niewielkiej producenta jako determinanta jej sukcesu rynkowego 39
Bogdan Gregor, Beata Gotwald-Feja, Outsourcing wobec wyzwań e-marketingu – kiedy jest szansą, a kiedy zagrożeniem? 65
Krystyna Iwińska-Knop, Hanna Krystyańczuk, Marketing w działalności podmiotów na rynku usług gastronomicznych 79
Magda Kalińska-Kula, Badanie postaw konsumenckich. Podejście wieloaspektowe 107
Wioletta Krawiec, Kamila Szymańska, Niekonwencjonalny sposób zaangażowania klienta instytucji kulturalnych na przykładzie Teatru Lalek Arlekin w Łodzi 123
Wioletta Krawiec, Anna Sibińska, Strategia obsługi pacjenta na przykładzie niepublicznego zakładu opieki zdrowotnej 149
Anna Tarabasz, Internet of Things i werealble technology – błękitny ocean czy realne zagrożenie? 175
Kinga Stopczyńska, użycie blogów modowych w budowaniu wizerunku marek na rynku fashion 203
Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Doskonalenie umiejętności negocjacyjnych w zakresie wyznaczania „BATNA" 225
Dariusz M. Trzmielak, Wioletta Krawiec, Promocja wynalazku w technicznym procesu życia – na przykładzie aktywnego lusterka dla motocyklistów 247