Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa
Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa
Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa
Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa

16,01 zł

Wyjątkowa promocja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję ma TaniaKsiazka.pl w cenie 16,01 zł

Przeszukaliśmy dużą ilość sklepów online w naszym systemie aby odnaleźć najlepszą ofertę dla Ciebie. Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego z kategorii audiobooki kupisz w cenie 16,01 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona cena 16,01 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
  • 9788380880795
  • Wojciech Grzegorczyk
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
  • 267
  • 2016

Opis Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa

Tytuł Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa Podtytuł Studia przypadków Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-8088-079-5 Rok wydania 2016 Wydanie 1 liczba stron 266 Format pdf Spis treści Wstęp 7
Wojciech Grzegorczyk, Formułowanie strategii marketingowej przedsiębiorstwa 11
Krystyna Iwińska-Knop, Kamila Szymańska, progresywność niewielkiej producenta jako determinanta jej sukcesu rynkowego 39
Bogdan Gregor, Beata Gotwald-Feja, Outsourcing wobec wyzwań e-marketingu – kiedy jest szansą, a kiedy zagrożeniem? 65
Krystyna Iwińska-Knop, Hanna Krystyańczuk, Marketing w działalności podmiotów na rynku usług gastronomicznych 79
Magda Kalińska-Kula, Badanie postaw konsumenckich. Podejście wieloaspektowe 107
Wioletta Krawiec, Kamila Szymańska, Niekonwencjonalny sposób zaangażowania klienta instytucji kulturalnych na przykładzie Teatru Lalek Arlekin w Łodzi 123
Wioletta Krawiec, Anna Sibińska, Strategia obsługi pacjenta na przykładzie niepublicznego zakładu opieki zdrowotnej 149
Anna Tarabasz, Internet of Things i werealble technology – błękitny ocean czy realne zagrożenie? 175
Kinga Stopczyńska, użycie blogów modowych w budowaniu wizerunku marek na rynku fashion 203
Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Doskonalenie umiejętności negocjacyjnych w zakresie wyznaczania „BATNA" 225
Dariusz M. Trzmielak, Wioletta Krawiec, Promocja wynalazku w technicznym procesu życia – na przykładzie aktywnego lusterka dla motocyklistów 247

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa
Kategoria Audiobooki
Marka Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN 9788380880795
Autor Wojciech Grzegorczyk
Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Ilość stron 267
Rok wydania 2016
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 16,01 zł
Najwyższa cena 16,01 zł
W bazie od 30.03.2017
Data aktualizacji 26.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania historii cen pozwala Ci podejmować przemyślane decyzje zakupowe.

Nie udało nam się uzyskać historycznych danych cenowych dla tego produktu. Spróbuj proszę ponownie później.

Recenzje / opinie

Opinia klientów jest dla innych niezwykle ważna! Wyślij recenzję tego produktu.

Obecnie nie ma opinii dotyczących Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.

Znalezione oferty w bazie

Prezentowane poniżej ceny dla produktu Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego nie wliczają w siebie ewentualnych wydatków związanych z przesyłką. Zanim zdecydujesz, gdzie kupić produkt, koniecznie zapoznaj się z opiniami o firmie i zapoznaj sie z warunkami dostawy. Lista propozycji cenowych jest regularnie uaktualniana, co kilka - kilkanaście minut.

  • Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa Sklep on-line
    ★★★★★
    16,01 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Produkty powiązane

Pierwotne formy kontraktualizmu, C1C62C5EEB
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Fifty years with the beatles
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Polskie wątki w życiu michaiła hellera, AZ#96981C55EB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Instytucje rynku pracy w krajach oecd
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Wybór pism filozoficznych Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...