Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości,standard obsługi klienta jest jednakowo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, formuje korzystną reputację marki i formuje przewagę nad konkurencją.
W dobie internetu i mediów społecznościowych jest to nad wyraz pokaźne, ponieważ informacja o każdym potknięciu producenta ekspresowo dociera do szerokiego grona odbiorców. "Jak zapewnić rewelacyjną obsługę klientów" to najnowsze wydanie światowego bestsellera, który od 20 lat inspiruje wszelkich zajmujących się sprzedażą, a także wyznacza nowe standardy obsługi klienta.
Dzięki tej książce dowiesz się, jak: - oczarować klientów jakością obsługi, - kreatywnie i skutecznie rozwiązywać problemy, - postępować w obliczu różnic kulturowych i pokoleniowych, - zbierać i analizować dane od klientów w celu polepszenia jakości obsługi, - radzić sobie z kłopotliwymi klientami.
Performance Research Associates - od 40 lat prowadzi działalność konsultingową i szkoleniową w zakresie jakości obsługi, lojalności klienta i tworzenia kultury skoncentrowanej na kliencie. Do klientów producenta należą m.in.
PricewaterhouseCoopers, Microsoft, Harley-Davidson, Glaxo-SmithKline, Motorola.