Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wybrane obszary zastosowań
Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wybrane obszary zastosowań
Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wybrane obszary zastosowań
Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wybrane obszary zastosowań

8,55 zł

Specjalna promocja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję ma TaniaKsiazka.pl w cenie 8,55 zł

Przejrzeliśmy bazę internetowych sklepów w naszym systemie aby odszukać świetną ofertę dla Ciebie. Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wybrane obszary zastosowań Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach z kategorii audiobooki kupisz w cenie 8,55 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana cena 8,55 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
  • 9788378756941

Opis Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wybrane obszary zastosowań

Tytuł nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane obszary zastosowań Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-694-1 Rok wydania 2021 Katowice Wydanie 1 liczba stron 104 Format pdf Spis treści Wprowadzenie 7

Rozdział 1
ĘŚĄĆŻ – czyli jak przekuć kryzys w sprawny real time marketing (Jakub Kubasik) 15
1.1. Nowoczesna promocja w formie real time marketingu 16
1.2. ĘŚĄĆŻ staje się akcją marketingową 19
1.3. Real time marketing złotym środkiem na kryzys? 26

Rozdział 2
nowe trendy konsumenckie − możliwości użycia mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej (Monika Kamińska) 29
2.1. Współczesne oblicze konsumpcji i potrzeb konsumentów 30
2.2. Zmiany w trendach konsumenckich i poszukiwanie umiaru poprzez konsumentów 33
2.3. Wpływ mediów społecznościowych na decyzje zakupowe konsumentów 36
2.4. Wydajna komunikacja marketingowa z użyciem mediów społecznościowych w dobie nowych trendów konsumenckich 40

Rozdział 3
Media społecznościowe jako środek komunikacji marketingowej w działalności organizacji pozarządowych na przykładzie Związku Harcerstwa Polskiego (Agnieszka Ganiek) 43
3.1. Organizacje pozarządowe jako przedmiot badań naukowych 44
3.2. Związek Harcerstwa Polskiego − istota i działalność organizacji 47
3.3. Istota i klasyfikacja social mediów 48
3.4. Media społecznościowe jako narzędzie komunikacji ZHP 51

Rozdział 4
Aplikacje mobilne jako nowa forma komunikacji marketingowej z pokoleniem baby boomers (Dawid Banaś) 55
4.1. Ukryty potencjał marketingowy pokolenia baby boomers 56
4.2. Komunikacja marketingowa a urządzenia przenośne 60
4.3. Pokolenie baby boomers jako użytkownicy aplikacji przenośnych 62

Rozdział 5
Kiedy influencer zamiast pomagać szkodzi – przykłady udanych i nieudanych kampanii marketingowych w nowych mediach (Karolina Kubasik) 67
5.1. Świeże media, nowy konsument, nowy marketing 67
5.2. Influencer jako narzędzie w budowaniu wizerunku 68
5.3. Bieda, smród i ubóstwo − czyli jak Lord Kruszwil promuje Podlasie 70
5.4. Jak znaleźć influencera, z którym warto współpracować? 74

Rozdział 6
Napisy i tłumacz języka migowego w nowych mediach i technologiach – komunikacja marketingowa przychylna osobom niesłyszącym? (Agnieszka Kołodziejczak) 79
6.1. Przystępność dla osób głuchych – stan obecny 81
6.2. Nieobecność dostępności w marketingu i informacji 84

Bibliografia 89
Spis rysunków 99
Spis tabel 99
Spis zdjęć 99
Informacja o autorach 101

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wybrane obszary zastosowań
Kategoria Audiobooki
Marka Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN 9788378756941
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 8,55 zł
Najwyższa cena 8,55 zł
W bazie od 05.06.2021
Data aktualizacji 20.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania zmian cen pozwala na ocenę wartości towaru na przestrzeni czasu.

Na tę chwilę nie posiadamy archiwalnych danych cenowych dla tego produktu. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

Recenzje / opinie

Podziel się z nami swoją opinią o produkcie! Twój komentarz może pomóc innym potencjalnym kupującym.

Jeszcze nikt nie ocenił Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wybrane obszary zastosowań. Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!

Znalezione oferty w bazie

Ewentualne koszty przesyłki dla Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wybrane obszary zastosowań Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach nie zostały wkalkulowane w ceny prezentowanych poniżej ofert. Przed zakupem, zorientuj się w renomie sklepu i pamiętaj o możliwości pojawienia się innych kosztów. Aktualizacja katalogu propozycji następuje co kilka minut.

  • Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wybrane obszary zastosowań (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wybrane obszary zastosowań Sklep on-line
    ★★★★★
    8,55 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Produkty powiązane

Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Cyfrowa komunikacja organizacji
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach, AZ#3222690DEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Ochrona nieprofesjonalnego uczestnika rynku finansowego, AZ#A033422FEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...