Beata Stępień, Henryk Mruk, SPOŁECZNO-INSTYTUCJONALNE UWARUNKOWANIA ROZWOJU TRENDU PROSUMENCKIEGO NA ARENIE MIĘDZYNARODOWEJ 9
Robert Wolny, ZACHOWANIA PROSUMENTÓW NA RYNKU E-USŁUG – WYNIKI BADAŃ 27
Wiesław Wolny, PROSUMPCJA NA ETAPACH MODELOWANIA I IMPLEMENTACJI procesu ŻYCIA SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH ZARZĄDZANIA 45
Edyta Abramek, METODY AKTYWIZUJĄCE PROSUMENTÓW NA PRZYKŁADZIE KONFIGURATORÓW towarÓW 67
Małgorzata Pańkowska, MODELOWANIE SYSTEMU PROSUMPCJI ZASTOSOWAŃ technologii informacji 81
Joanna Palonka, NARZĘDZIA PROSUMPCJI W ANALIZIE danych INTERNETOWYCH 107
Kinga Stopczyńska, ROLA SPONSORINGU W RZECZYWISTOŚCI WIRTUALNEJ NA PRZYKŁADZIE BLOGOSFERY 145
Artur Strzelecki, PROSUMPCJA TREŚCI W SPOŁECZNOŚCIACH WIRTUALNYCH 162
Piotr Siuda, Marek Troszyński, STOSUNEK WOBEC PIRACTWA JAKO WYZNACZNIK POSTAW PROSUMENCKICH PRZEDSTAWICIELI POLSKIEJ BRANŻY ROZRYWKOWEJ 180
Anna Sołtysik-Piorunkiewicz, Małgorzata Furmankiewicz, Piotr Ziuziański, KOKPIT MENEDŻERSKI JAKO NARZĘDZIE DO WSPOMAGANIA DECYZJI PROSUMENTA W E-ZDROWIU 188