Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach, AZ#3222690DEB/DL-ebwm/pdf
Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach, AZ#3222690DEB/DL-ebwm/pdf
Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach, AZ#3222690DEB/DL-ebwm/pdf
Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach, AZ#3222690DEB/DL-ebwm/pdf

36,10 zł

Wyjątkowa okazja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 36,10 zł

Przeszukaliśmy wiele internetowych sklepów w bazie danych Docero aby odszukać najbardziej korzystną ofertę dla Ciebie. Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach, AZ#3222690DEB/DL-ebwm/pdf Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach z kategorii audiobooki kupisz w cenie 36,10 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Przedstawiona cena 36,10 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
  • 9788378754787
  • 260
  • 2018

Opis Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach, AZ#3222690DEB/DL-ebwm/pdf

Tytuł świeże koncepcje w nauce o marketingu i rynkach Podtytuł Księga Jubileuszowa przeznaczona Profesorowi Leszkowi Żabińskiemu Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-478-7 Rok wydania 2018 Katowice Wydanie 1 liczba stron 260 Format pdf Spis treści Słowo wstępne 7
Sylwetka i dokonania naukowe Profesora Leszka Żabińskiego 11
Część I
TEORIE RYNKU I KONSUMPCJI
Teorie rynku a procesy tworzenia i podmiany wartości (Roman Niestrój) 47
Refleksja nad rynkiem europejskim. Między polityką rynkową a zarządzaniem marketingowym (Jan W. Wiktor) 58
Istota, uwarunkowania i efekty strategii kreowania rynku (Lechosław Garbarski, Agnieszka Białachowska) 70
Wybrane aspekty konsumpcji (Halina Szulce) 83
Wydatki konsumpcyjne polskich gospodarstw domowych jako miara rozwoju gospodarki (Ewa Kieżel, Urszula Grzega) 89
Zmiana roli konsumenta na rynku i jej wpływ na wybrane koncepcje zarządzania przedsiębiorstwem (Teresa Taranko) 101
Część II
ANALIZA RYNKU I KONCEPCJE SYSTEMÓW MARKETINGOWYCH
Ekonomia behawioralna a strategie marketingowe (Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk) 115
Zmienność ocen efektywności organizacji w koncepcjach marketingowych (Witold Kowal) 128
Polska na drodze rozwoju postępowej gospodarki. Wkład Prof. Zw. Dr. Hab. Leszka Żabińskiego do teorii rozwoju innowacyjnej gospodarki (Anna Olejniczuk-Merta) 137
Rozwój innowacji w usługach – perspektywa dostawcy i klienta (Mirosława Pluta-Olearnik) 149
Zarządzanie wiedzą klienta w kształtowaniu relacji i doświadczeń (Krystyna Mazurek-Łopacińska) 159
Customer engagement i customer value – o związkach między kluczowymi kategoriami współczesnego marketing relacji (Katarzyna Żyminkowska) 175
Część III
BADANIA I ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE
Badania jakościowe w kontekście trendów w rozwoju rynku i marketingu (Magdalena Sobocińska) 191
Wielopoziomowe i hybrydowe modele równań strukturalnych w marketingu (Adam Sagan) 200
Kultura narodowa w segmentacji rynków w marketingu międzynarodowym (Agnieszka Żbikowska) 212
Profesora Leszka Żabińskiego koncepcja produktów systemowych inspiracją dla kreowania innowacji na rynku politycznym (Krystyna Śliwińska, Michał Jaśniok) 222
Transformacja koncepcji marketingu producentów dóbr high-tech w kontekście przeobrażeń otoczenia (Joanna Wiechoczek) 230
Zaangażowanie klientów banków detalicznych na tle modelu sześciu rynków i 30R’s w marketingu relacyjnym (Małgorzata Kieżel) 244
dane o autorach 257

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach, AZ#3222690DEB/DL-ebwm/pdf
Kategoria Audiobooki
Marka Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN 9788378754787
Ilość stron 260
Rok wydania 2018
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 36,10 zł
Najwyższa cena 36,10 zł
W bazie od 02.12.2018
Data aktualizacji 22.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania historii zmian cen pozwala na podejmowanie mądrych decyzji zakupowych.

Na tę chwilę nie posiadamy danych historycznych dotyczących ceny dla produktu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Recenzje / opinie

Opinia użytkowników jest dla innych niezwykle istotna! Wyślij recenzję produktu.

Nie mamy jeszcze opinii na temat tego produktu. Czy chciałbyś dodać pierwszą recenzję?

Znalezione oferty w bazie

Ceny propozycji dla Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach, AZ#3222690DEB/DL-ebwm/pdf Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, które są pokazane poniżej, nie zawierają ewentualnych kosztów przesyłki. Przed wytypowaniem miejsca, gdzie zrealizujesz zakup, zorientuj się w ocenach sklepu oraz pamiętaj o doliczeniu dodatkowych kosztów jeśli istnieją. Co kilkanaście minut odbywa się aktualizacja listy propozycji cenowych.

  • Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach, AZ#3222690DEB/DL-ebwm/pdf (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach, AZ#3222690DEB/DL-ebwm/pdf Sklep on-line
    ★★★★★
    36,10 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Produkty powiązane

Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Cyfrowa komunikacja organizacji
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach, AZ#3222690DEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Ochrona nieprofesjonalnego uczestnika rynku finansowego, AZ#A033422FEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...