- dostosowanie artykułu do rynku, czyli co jest konieczne Twoim klientom
- odpowiedni wybór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat
- Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób zastosować efekt skali
Kim, u diabła, jest growth hacker?
To pytanie niewątpliwie nurtuje Cię od chwili, gdy spojrzałeś na tytuł tej książki. Nurtowało ono też jej autora, gdy po raz pierwszy zetknął się z tym terminem i rewolucyjnym podejściem, które się za nim kryje. Najprościej rzecz ujmując, growth hacker - inaczej: haker wzrostu - to ktoś, kto wyrzucił wszystkie podręczniki z teorią marketingu i zajął się tym, co faktycznie działa, czyli przekonuje klientów do kupna artykułu lub usługi. To ktoś, kto nie ma zamiaru wydawać milionów na reklamę telewizyjną i dawać ogłoszeń w gazetach. Woli posłużyć się możliwościami internetu: sprawdzić na znikomej grupie, czy ogłoszenie w sieci przyciąga uwagę i skłania do kliknięcia, przeanalizować informacje z serwisów, przekonać się, ile osób wchodzi na stronę bloga. To właśnie tacy ludzie stoją za sukcesem Hotmaila, Twittera, Instagrama...
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak zostać efektywnym hakerem wzrostu, potrzebnie przeczytaj tę niewielką książkę, napisaną poprzez NAPRAWDĘ prawidłowEGO marketingowca. Dowiesz się z niej, jakie narzędzia, techniki i strategie sprawdzają się najlepiej, jak analizować dane, eksperymentować i wciąż szukać nowych rozwiązań. Z pomocą Ryana Holidaya uda Ci się zbudować wyśmienitą machinę, która będzie produktywnie sprzedawać Twoje produkty!
- Haker wzrostu i jego narzędzia
- produkt i jego rynek
- Znajdź haka na wzrost
- Przemień 1 w 2, a 2 w 4 - wirusowość
- Zamykanie pętli: retencja i optymalizacja
- Moje nawrócenie: używanie teorii w praktyce
- Słowniczek hakera wzrostu
- głównie zadawane pytania
- Jak zostać hakerem wzrostu: kolejne kroki