Czy wiesz, iż TYLKO 3% klientów uważa, iż sprzedawcy są godni zaufania? A czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, iż sprzedaż jest aktualnie dużo trudniejsza, niżeli była pięć lat temu? Jak myślisz, z czego to wynika? Współcześni klienci oczekują od drugiej strony wsparcia i doradztwa, handlowcy zaś przewodnika, który nauczy ich, jak robić to właściwie.
Oto Twój klucz do świata sprzedaży, w którym klient i jego wymogi są na pierwszym miejscu, rozmowa toczy się w sposób rzeczowy i naturalny, a podjęcie współpracy przynosi satysfakcję Tobie i Twoim klientom. Poradnik został skonstruowany zgodnie z koncepcją drogi, którą wraz z autorami przejdziesz rozdział po rozdziale - od zrozumienia idei sprzedaży doradczej, przez rozpoczęcie rozmowy i prowadzenie negocjacji, po nawiązanie współpracy z klientem.
Ta książka:
- demonstruje cały cykl sprzedaży, od prospectingu do zamykania sprzedaży
- poskramia mity sprzedażowe
- ukazuje, jak ważna w sprzedaży jest kreatywność
- podpowiada, jak nawiązać szczerą i bezpośrednią relację z klientem
- pomaga zmienić swoje nastawienie
- edukuje w zakresie koniecznych umiejętności handlowych
- uczy sprzedaży metaforycznej, czyli za pomocą przykładów lub historii z życia codziennego
- radzi, jak produktywnie rozwiewać wątpliwości klientów
- demonstruje pomysły do wdrożenia od zaraz
- gromadzi scenki sprzedażowe