Bez wydajnych negocjacji nie ma sprzedaży. Klienci nadzwyczajnie o tym wiedzą i potrafią perfekcyjnie się przygotować: zdobywają więcej danych, negocjują większe stawki i staranniej kontrolują cykl sprzedaży. Zwykle więc udaje im się zdobyć silniejszą pozycję od sprzedawcy. Natomiast większości sprzedawców brakuje umiejętności negocjowania. Z zróżnicowanych powodów dają się wyprowadzać w pole, a doświadczeni kupcy ogrywają ich bez litości. Taka jest właśnie brutalna rzeczywistość. Jeśli umiejętności, strategie i taktyki sprzedawcy są słabsze, jego przychody ucierpią. Co gorsza, ucierpią także możliwości rozwojowe reprezentowanej przez niego firmy, podobnie jak jej zyski i wycena rynkowa.
Ten niezwykły podręcznik negocjacji handlowych pozwoli Ci zniwelować te różnice. Wynajdziesz w nim genialnie zaprezentowane strategie, taktyki, techniki i umiejętności, dzięki którym tak pokierujesz swoim rozwojem, by stać się silnym i skutecznym negocjatorem. W rezultacie nauczysz się podchodzić do negocjacji handlowych z odpowiednim potencjałem przejęcia kontroli nad rozmowami i uzyskania takich cen, warunków kontraktu i zasad współpracy, na jakie zasługujesz. Książka jest napisana w oryginalny, bezpośredni i niekiedy bezwzględny sposób. Ujawnia prawdę, z którą trudno się pogodzić,dzięki czemu dowiesz się starannie tego, co musisz wiedzieć, zrobić i powiedzieć, by przejąć kontrolę nad konsekwencją negocjacji. W końcu liczy się tylko WYGRANA.
W książce pomiędzy innymi:
- siedem praw negocjacji handlowych
- dlaczego nie warto podążać ścieżką win - win
- strategia MPS i zasady sprawnej komunikacji podczas negocjacji
- techniki przejmowania kontroli nad przebiegiem rozmów
- jak nie oddać kupcowi inicjatywy