marki inwestują mocne środki w reklamę i marketing, lecz z jakiegoś powodu zbyt niedużo uwagi poświęcają komunikacji z pracownikami i kandydatami do pracy. Albo robią to nieudolnie, udając na rynku kogoś, kim nie są. W wyniku czego, zamiast produkować wizerunek solidnego pracodawcy, tworzą jego protezę.
A przecież autentyczny employer branding ma dziś ogromny potencjał i wcale nie musi być drogi. Jakość komunikacji wypracowana przez pracodawcę wpływa nie tylko na skuteczność rekrutacji i poziom retencji,na dodatek na markę produktów i usług. Kupujący bowiem chcą kupować od organizacji, w których absolutnie wszystkich traktuje się dobrze. I w których candidate experience i employee experience to coś więcej aniżeli tylko mądre terminy w HR-owych prezentacjach.
Wybierz się w podróż do świata, w którym Zyta Machnicka - czołowa postać employer brandingu w Polsce - żyje od lat. To świat lepszych pracodawców, czyli firm, które nieznacznymi krokami wdrażają obszerne zmiany w swej komunikacji z pracownikami i kandydatami. To świat prawidłowych praktyk, obserwacji i przemyśleń na temat aktualnych wyzwań na rynku pracy. Wreszcie: to przestrzeń na autentyczny employer branding, z domieszką design thinking, zezwalający pokazać producenta taką, jaką jest naprawdę. W trakcie tej podróży nauczysz się przyciągać i zatrzymywać właściwych ludzi. I osiągać w biznesie to, co jeszcze wczoraj wydawało się nie do osiągnięcia.
Zajrzyj na