Oto przewodnik przeznaczony dla liderów i menedżerów, którzy szukają recept na to, jak tworzyć autentyczne relacje w swej organizacji w czasach nacechowanych niepewnością, płynnością i rezygnacją z bezpośrednich kontaktów na rzecz spotkań online. Lider wystarczająco korzystny łączy perspektywę naukową i użyteczną, oferuje szereg narzędzi i rozwiązań gotowych do tego, by od razu wdrożyć je we własnej firmie.
W książce odnajdziesz relacje z placu boju, doświadczenia organizacji, które zostały zmuszone do działania w przypadku kryzysu i sobie z nim poradziły - dzięki mocnym zachowaniom, odpowiednim sposobom komunikacji i skierowanemu we właściwą stronę myśleniu liderów. Autorzy, psycholog i socjolog organizacji i lider i dyrektor zarządzający, odsłonią przed Tobą kluczowe paradoksy biznesowego przywództwa i wskażą, jak się od nich uwolnić, żeby stać się liderem sprawnym. Wystarczająco prawidłowym w złych czasach niepewności. A to szczególnie dużo.
Uwaga! Wskazówki zawarte w poradniku można wykorzystać zarówno w drobnym biznesie, jak i w start-upach i międzynarodowych korporacjach!
Zajrzyj na stronę książki!