"Dziękuję, nie jestem zainteresowany", "Ten abonament to zwykłe złodziejstwo", "U konkurencji jest taniej", "To ja się jeszcze zastanowię". Kiedy słyszysz te zdania w trakcie rozmowy telefonicznej, przeczuwasz szybki jej koniec. Co robisz? Poddajesz się? Zadajesz niewłaściwe pytania? Nerwowo żonglujesz rabatami? A może wdajesz się w słowne przepychanki? To typowe błędy działającego spontanicznie telemarketera. Niestety, nie tylko wywołują one utratę klienta,zwykle konkretnie zmniejszają sprawność pracy. A przecież to wyniki decydują o stanie Twojego konta bankowego.
Najwyższy czas coś z tym zrobić. Dzisiaj. Właśnie tak powinno się wprowadzać zmiany w praktyce telemarketingowej - od ręki, z marszu, najlepiej dziś, by już jutro poczuć udoskonalenie. W teorii brzmi to dobrze, lecz co z praktyką? W praktyce także nie będzie trudno, jeśli tylko sięgniesz po tę książkę. Skorzystaj z doświadczeń Bartłomieja Stolarczyka, trenera i coacha telemarketerów, który o tym fachu wie tak dużo, iż stworzył swoistą skrzynkę narzędziową. Jego narzędzia przydadzą Ci się bez wątpienia, niezależnie od tego, czy telefon służy Ci do sprzedaży czy do obsługi klienta. Będą skuteczne w rękach telemarketerów pracujących z klientami indywidualnymi i tych działających w sektorze B2B. Pomogą także operatorom help desku, doradcom technologicznym i konsultantom obsługi klienta w biznesie czy sektorze publicznym.
* Drugie wydanie książki poszerzono o zagadnienia, które sam autor i Czytelnicy pierwszego wydania uznali za warte rozwinięcia i uzupełnienia.
Bartłomiej Stolarczyk skupia się na najistotniejszych aspektach sprzedaży telefonicznej, przedstawia proste i produktywne narzędzia, które odnoszą się do naszych realiów biznesowych. Analizuje sporo codziennych sytuacji z pracy telemarketera i prezentuje, jak wykorzystać je w taki sposób, żeby jego praca była jak najefektywniejsza. W żadnej innej książce nie znalazłem tak praktycznego opisu radzenia sobie z trudnym klientem i propozycji wyjścia z kłopotliwych sytuacji i przykładów rozmów z klientami odnoszących się do tak najróżniejszych branż i grup klientów.
Marcin Piotrowski, menedżer działu sprzedaży, innowacyjna firma SA,
Sprzedawcy pracujący w naszej firmie od lat swoje sukcesy budują, korzystając ze wskazówek zawartych w tej książce. To lektura obowiązkowa dla każdej osoby podejmującej kontakt telefoniczny z klientem. Doskonałe narzędzie służące do podniesienia efektywności, a tym samym do powiększenia sprzedaży. Gorąco polecam!
Maciej Dąbrowski, kierownik działu sprzedaży, księgarnia i hurtownia Taniej Książki - Księgarnia Tuliszków,
Książka przedstawia kompleksowe ujęcie zagadnienia sprzedaży przez telefon. To także istotnie wartościowe źródło wiedzy, zarówno dla debiutantów, jak i weteranów działów sprzedaży. Obowiązkowa pozycja dla każdego, kto zajmuje się kontaktami z klientem.
Michał Zdybel...