Do niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku przystępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, ale nie był to warunek niezbędny sukcesu. Tymczasem dziś, w czasie pandemii, to najmocniej bezawaryjny, a czasami wręcz jedyny sposób komunikacji i sprzedaży. Trzeba również oswoić się z tym, że wirtualne kanały komunikacji pozostaną normą jeszcze w przyszłości. Niestety, większość sprzedawców, dyrektorów i przedsiębiorców wciąż jest nieprzygotowana do tego nowego sposobu pracy, i to zarówno mentalnie, jak i technicznie.
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, żeby zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak,powiększyć skuteczność i skrócić proces sprzedaży. Książka ukazuje zasady, których przestrzeganie zezwala na uzyskanie pokaźnej produktywności w trakcie korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej i nowoczesne strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną!
W książce między innymi:
- sposoby wywierania wpływu na rozmówcę w trakcie videokonferencji
- zasady tworzenia wciągających wirtualnych prezentacji
- produktywne strategie docierania do trudno przystępnych interesariuszy
- różnorodne kanały wirtualne w sprzedaży bezpośredniej
- pięć C sprzedaży społecznościowej
- łączenie zalet kanałów wirtualnych i realnego podejścia do sprzedaży