Strategia krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić wielkie Onepress
Strategia krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić wielkie Onepress
Strategia krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić wielkie Onepress
Audiobooki Onepress

Strategia krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić wielkie Onepress

51,99 zł

Promocja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 51,99 zł

Przejrzeliśmy bazę internetowych sklepów w systemie Docero aby odszukać najlepszą ofertę dla Ciebie. Strategia krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić wielkie Onepress Onepress z kategorii audiobooki kupisz w cenie 51,99 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona wota 51,99 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Onepress
  • 9788328396951
  • Krzysztof Wadas
  • OnePress
  • 2023

Opis Strategia krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić wielkie Onepress

Marketing to sztuka wyboru... Właściwych rozwiązań na drodze do budowania producenta.

Chcesz, aby Twoja firma była znaczna? Chcesz,konsumenci ją lubili, żeby chcieli z nią obcować i żeby - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną firmę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej i szybciej można wykreować brand, ale nie jest to ani jedyny, ani, co więcej, potrzebny czynnik sukcesu. Wszystko zależy od Ciebie - i od tego, czy budowanie firmy zaczniesz od podstaw. Od tego, jak korzystnie poukładasz klocki i czy będą one do siebie pasować.

równie jak dom budowany bez fundamentów, jednakowo brand bez porządnej strategii przejdzie do historii, gdy tylko silniej zawieje wiatr. Chyba nie tego oczekujesz? Każdego dnia marki krzyczą do nas z reklam: nadzwyczajna jakość, produkty premium, najwyższa klasa obsługi klienta... Tylko co z tego, jeśli za tymi przekazami zupełnie nic nie stoi. Jeśli to tylko wydmuszka, produkowana, by krzyczeć, bez pomysłu, bez podstaw... Bez fundamentów. Ty je zbuduj. I przekonaj się, jak mnóstwo korzyści może przynieść korzystnie skonstruowana strategia producenta. Nie idź na skróty. Nie powielaj schematów. Znajdź swoją drogę. Stwórz brand, który zajmie określone miejsce w świadomości konsumentów, dzięki czemu zdystansuje konkurencję i będzie czytelny, akceptowany, wreszcie - wybierany przez konsumentów. O tym właśnie jest ta książka.

Celem tego poradnika jest przeprowadzenie Cię - krok po kroku - poprzez cały proces, w którym Ty podejmiesz decyzję, o czym powinna opowiadać Twoja marka. Nie ma to jednak być jedynie myśl czy pomysł. Ma to być wynikowa Twojej pracy, poznania rynku, konsumenta, konkurencji, swojej marki. Autor książki, doświadczony marketer, psycholog i trener biznesu, pokaże Ci, jak stworzyć brand, jak opracować zapis jego pozycjonowania. Odkryje przed Tobą, czym jest insight, przeprowadzi Cię poprzez świat archetypów, wskaże, kiedy warto pomyśleć o rebrandingu i dlaczego nie ogranicza się on wyłącznie do zmiany logo. Przekonasz się, jak ważna jest strategia marki i jaki ma wpływ na system identyfikacji wizualnej oraz strategię komunikacji. Zdobędziesz więc kompleksową wiedzę, dzięki której do budowania własnej producenta podejdziesz przygotowany, z planem działania, ze świadomością, które rozwiązania są właściwe, a których należy unikać w procesie budowania marek i ich przekształcania - z niedużych w pokaźne.

O autorze książki Krzysztof Wadas - marketingowiec, praktyk, psycholog i trener biznesu. Na co dzień zajmuje się szeroko pojętym marketingiem, działaniami promocyjnymi i budowaniem silnych brandów. Od kilku lat dzieli się swoim doświadczeniem, prowadząc zajęcia ze studentami na Uniwersytecie SWPS w ramach specjalności psychologia biznesu, a także w Wyższej Szkole Bankowej, gdzie uczy strategii producenta. "Otwieranie drzwiczek w głowie" to jego pasja. Wolny czas najchętniej spędza ze swoją genialną rodziną, lubi czytać książki popularnonaukowe, a od czasu do czasu dosłownie zatraca się w grach RPG rodzaju Wiedźmin czy Final Fantasy.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Strategia krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić wielkie Onepress
Kategoria Audiobooki
Marka Onepress
ISBN 9788328396951
Autor Krzysztof Wadas
Wydawnictwo OnePress
Rok wydania 2023
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 51,99 zł
Najwyższa cena 51,99 zł
W bazie od 16.06.2022
Data aktualizacji 23.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia historii cen pozwala Ci podejmować przemyślane decyzje zakupowe.

Nie udało nam się pobrać historycznych danych na temat cen dla produktu Strategia krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić wielkie Onepress. Proszę spróbuj ponownie w późniejszym czasie.

Recenzje / opinie

Masz ten produkt? Napisz, co o nim sądzisz.

Na chwilę obecną brak recenzji Strategia krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić wielkie Onepress. Bądź pierwszym, który dodaje opinię!

Znalezione oferty w bazie

Ewentualne koszty wysyłki dla Strategia krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić wielkie Onepress Onepress nie są wkalkulowane w ceny prezentowanych poniżej ofert. Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Katalog sklepów jest odświeżana co kilka minut.

  • Strategia krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić wielkie Onepress (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Strategia krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić wielkie Onepress Sklep on-line
    ★★★★★
    51,99 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Onepress

Produkty powiązane

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...