Rozdział 1. Zarządzanie wiedzą w teorii nauk o zarządzaniu i jakości 11
1.1. Popularność tematyki zarządzania wiedzą w publikacjach naukowych 11
1.2. Zarządzanie wiedzą w przeszłości i obecnie 19
1.3. Customer Relationship Management w zarządzaniu wiedzą klienta 28
Rozdział 2. Zarządzanie wiedzą w kontekście rozwoju drobnych i średnich przedsiębiorstw 34
2.1. Zagadnienie adaptacyjności niewielkich i średnich przedsiębiorstw 34
2.2. Wyzwania nowoczesności śladowych i przeciętnych przedsiębiorstw w świetle zasobów wiedzy 41
2.3. Wiedza w relacjach z klientem w niedużych i średnich przedsiębiorstwach usługowych 47
Rozdział 3. Postrzeganie stanowczych aspektów zarządzania wiedzą klienta w świetle usługowej praktyki biznesowej 54
3.1. Założenia badawcze i metodyka badań własnych 54
3.2. Fundamentalne aspekty zarządzania wiedzą klienta – perspektywa minimalnych i średnich przedsiębiorstw 58
3.3. Kluczowe uwarunkowania zidentyfikowanych generaliów zarządzania wiedzą klienta 63
Zakończenie 73
Bibliografia 79
Spis rysunków 93
Spis tabel 95
Załączniki 97