Praktyka zarządzania wiedzą klienta w perspektywie małych i średnich przedsiębiorstw usługowych Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Praktyka zarządzania wiedzą klienta w perspektywie małych i średnich przedsiębiorstw usługowych Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Praktyka zarządzania wiedzą klienta w perspektywie małych i średnich przedsiębiorstw usługowych Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Praktyka zarządzania wiedzą klienta w perspektywie małych i średnich przedsiębiorstw usługowych Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach

9,50 zł

Wyjątkowa okazja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 9,50 zł

Przeszukaliśmy dużą ilość e-sklepów w naszym systemie aby odszukać najbardziej korzystną ofertę specjalnie dla Ciebie. Praktyka zarządzania wiedzą klienta w perspektywie małych i średnich przedsiębiorstw usługowych Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach z kategorii audiobooki kupisz w cenie 9,50 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona wota 9,50 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
  • 9788378756897
  • Agnieszka Dziubińska, Marcin Komańda

Opis Praktyka zarządzania wiedzą klienta w perspektywie małych i średnich przedsiębiorstw usługowych Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach

Tytuł Praktyka zarządzania wiedzą klienta w perspektywie niewiele znaczących i średnich przedsiębiorstw usługowych Autorzy Agnieszka Dziubińska, Marcin Komańda Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-689-7 Rok wydania 2020 Katowice Wydanie 1 ilość stron 110 Format pdf Spis treści Wprowadzenie 7

Rozdział 1. Zarządzanie wiedzą w teorii nauk o zarządzaniu i jakości 11
1.1. Popularność tematyki zarządzania wiedzą w publikacjach naukowych 11
1.2. Zarządzanie wiedzą w przeszłości i obecnie 19
1.3. Customer Relationship Management w zarządzaniu wiedzą klienta 28

Rozdział 2. Zarządzanie wiedzą w kontekście rozwoju drobnych i średnich przedsiębiorstw 34
2.1. Zagadnienie adaptacyjności niewielkich i średnich przedsiębiorstw 34
2.2. Wyzwania nowoczesności śladowych i przeciętnych przedsiębiorstw w świetle zasobów wiedzy 41
2.3. Wiedza w relacjach z klientem w niedużych i średnich przedsiębiorstwach usługowych 47

Rozdział 3. Postrzeganie stanowczych aspektów zarządzania wiedzą klienta w świetle usługowej praktyki biznesowej 54
3.1. Założenia badawcze i metodyka badań własnych 54
3.2. Fundamentalne aspekty zarządzania wiedzą klienta – perspektywa minimalnych i średnich przedsiębiorstw 58
3.3. Kluczowe uwarunkowania zidentyfikowanych generaliów zarządzania wiedzą klienta 63

Zakończenie 73
Bibliografia 79
Spis rysunków 93
Spis tabel 95
Załączniki 97

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Praktyka zarządzania wiedzą klienta w perspektywie małych i średnich przedsiębiorstw usługowych Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Kategoria Audiobooki
Marka Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN 9788378756897
Autor Agnieszka Dziubińska, Marcin Komańda
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 9,50 zł
Najwyższa cena 9,50 zł
W bazie od 05.06.2021
Data aktualizacji 19.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia historii zmian cen pozwala Ci na analizę wartości produktu na przestrzeni czasu.

Przepraszamy, ale na chwilę obecną brak dostępnych informacji na temat historii cen tego produktu.

Recenzje / opinie

Podziel się z innymi swoją opinią o tym produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym użytkownikom.

Jeszcze nikt nie ocenił tego produktu. Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!

Znalezione oferty w bazie

Zaprezentowane poniżej ceny dla produktu Praktyka zarządzania wiedzą klienta w perspektywie małych i średnich przedsiębiorstw usługowych Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach nie wliczają w siebie ewentualnych kosztów związanych z wysyłką. Przy wyborze miejsca zakupu, zapoznaj się z oponiami o sklepie i weź pod uwagę dodatkowy koszt związany z wysyłką. Odświeżanie katalogu propozycji ma miejsce co kilka minut.

  • Praktyka zarządzania wiedzą klienta w perspektywie małych i średnich przedsiębiorstw usługowych Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Praktyka zarządzania wiedzą klienta w perspektywie małych i średnich przedsiębiorstw usługowych Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Sklep on-line
    ★★★★★
    9,50 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Produkty powiązane

Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Cyfrowa komunikacja organizacji
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach, AZ#3222690DEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Ochrona nieprofesjonalnego uczestnika rynku finansowego, AZ#A033422FEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...