Employee experience zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań, AZ#94A92D66EB/DL-ebwm/pdf
Employee experience zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań, AZ#94A92D66EB/DL-ebwm/pdf
Employee experience zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań, AZ#94A92D66EB/DL-ebwm/pdf

Employee experience zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań, AZ#94A92D66EB/DL-ebwm/pdf

48,36 zł

Okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 48,36 zł

Przejrzeliśmy dużą ilość sklepów on-line w systemie Docero aby odnaleźć najkorzystniejszą ofertę dla Ciebie. Employee experience zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań, AZ#94A92D66EB/DL-ebwm/pdf PWE z kategorii audiobooki kupisz w cenie 48,36 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Przedstawiona kwota 48,36 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • PWE
  • 9788320824995
  • Anna Lipka
  • PWE

Opis Employee experience zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań, AZ#94A92D66EB/DL-ebwm/pdf

Tytuł Employee experience Zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań Autor Anna Lipka Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2499-5 Rok wydania 2022 Warszawa ilość stron 250 Format pdf Spis treści Wstęp. Dlaczego rynek doznań?

Część I. Moduł sensoryczny w zarządzaniu kapitałem ludzkim

1. Pojęcie i „warunki brzegowe" wykorzystywania modułu sensorycznego w zarządzaniu kapitałem ludzkim
2. Praktyki personalne wykorzystujące moduł sensoryczny
2.1. Marketing personalny jako pole oddziaływań sensorycznych
2.2. Adaptacja pracowników oparta na użytkowaniu bodźców sensorycznych
2.3. Procesy wykonywania pracy – pierwiastki sensoryczne
2.4. Ocenianie i zwalnianie pracowników – perspektywa oddziaływań sensorycznych
2.5. Motywowanie do kreatywności wykorzystujące techniki wizualizacji
3. Bodźce sensoryczne a dysfunkcje i patologie oraz dyskomfort w środowisku pracy
4. Słowa „uczulające" jako kategoria modułu sensorycznego – przykłady z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim
5. Przywództwo estetyczne jako wyraz koncentracji na sferze sensualnej

Część II. Oddziaływanie na kandydatów do pracy i zatrudnionych przez moduł emocjonalny

1. Cel zarządzania kapitałem ludzkim z perspektywy modułu emocjonalnego
2. Pojęcie emocji i ich taksonomie w literaturze przedmiotu – odniesienia do sytuacji personalnych
3. Dyfuzja emocji w warunkach bliskości przestrzennej i „zdalności"
4. Uczucie nadziei jako komponent kapitału psychologicznego pracowników
5. Emotywacje
6. Emocje przy pozyskiwaniu, ocenianiu, rozwoju, wynagradzaniu i zwalnianiu pracowników. Wpływ stylu kierowania na emocje
7. Emocje generowane w warunkach diversity management
8. Emocjonalny element postaw – przykład lojalności pracowniczej
9. Emocje związane z charakterem pracy – egzemplifikacje
9.1. Praca twórcza, czyli doświadczanie przepływu (flow)
9.2. Komercjalizacja emocji personelu, czyli praca emocjonalna
10. Zarażanie afektywne jako praktyka personalna w ramach modułu emocjonalnego
11. Językowo-wizualne narzędzia oddziaływania na emocje w środowisku pracy jako wyraz powiązań modułu emocjonalnego z sensorycznym
12. Organizacje ekspresywne jako organizacje przyszłości
13. Projektowanie emocji dla cyklu życia pracownika w organizacji jako zadanie podmiotów zarządzania kapitałem ludzkim

Część III. Wykorzystanie modułu intelektualnego w przyciąganiu do organizacji pracowników i kształtowaniu ich twórczych postaw

1. Procesy poznawcze przy zorientowanym na zadania pracy jednostkowym i organizacyjnym uczeniu się. Dysonans poznawczy
2. Znaczenie modułu intelektualnego dla kreatywnej organizacji
3. Poznawczy składnik postaw – przykład stosunku do czasu pracy
4. Organizacja inteligentna
4.1. Pojęcie, przejawy, próba diagnozy
4.2. Rozciągliwe zarządzanie kapitałem ludzkim jako aktywność wpisana w funkcjonowanie inteligentnej organizacji
5. Decyzje personalne i ich typologia – perspektywa modułu intelektualnego

Część IV. Rola modułu behawioralnego w zarządzaniu kapitałem ludzkim

1. Cele oddziaływań poprzez moduł behawioralny w środowisku pracy
2. Stosowanie czasowników performatywnych w procesach personalnych
3. Behawioralny wymiar procesów realizowania pracy
4. Optymalność zachowań do typu kultury organizacyjnej jako wyraz dopasowania w zarządzaniu kapitałem ludzkim
5. Zachowania służące przeprowadzaniu zmian
6. Pracoholizm jako uzależnienie behawioralne
7. Możliwości i bariery projektowania zachowań poprzez podmioty zarządzania kapitałem ludzkim w kokreacji z pracownikami – przykłady
7.1. Zachowania służące nabywaniu wiedzy
7.2. Zachowania modyfikujące treść pracy
7.3. Zachowania mobilnościowe w ramach organizacji
7.4. Twórcze zachowania językowe
8. Wyznaczniki zachowań w wielokulturowych organizacjach i zespołach

Część V. Moduł relacyjny jako narzędzie zorientowane na wartość kierowania ludźmi

1. Teorie stanowiące objaśnienia dla implementacji sensorycznego modułu doświadczeń i przeżyć
2. Społeczny charakter procesu realizowania pracy i jego implikacje dla procesów personalnych
3. Zaufanie w organizacji jako pożądany stan relacji społecznych
4. Narcyzm a perspektywa wspólnotowa i wpływ na wartość doświadczeń
5. Współwystępowanie modułu relacyjnego z innymi modułami doświadczeń i przeżyć – egzemplifikacje
5.1. Formułowanie ogłoszeń pracy
5.2. Kształtowanie przestrzeni pracy
5.3. Tworzenie multigeneracyjnego środowiska pracy
6. Stosowanie Assessment Centre przy wyborze podmiotów zarządzania kapitałem ludzkim spełniających kryteria odpowiadające rynkowi doznań

Zakończenie. W stronę jakiego paradygmatu?

Bibliografia
Spis tabel
Indeks rzeczowy

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Employee experience zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań, AZ#94A92D66EB/DL-ebwm/pdf
Kategoria Audiobooki
Marka PWE
ISBN 9788320824995
Autor Anna Lipka
Wydawnictwo PWE
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 48,36 zł
Najwyższa cena 48,36 zł
W bazie od 09.07.2022
Data aktualizacji 24.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania zmian cen pozwoli Ci podejmować.

Nie udało nam się zebrać archiwalnych informacji na temat cen dla produktu Employee experience zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań, AZ#94A92D66EB/DL-ebwm/pdf. Spróbuj proszę ponownie później.

Recenzje / opinie

Nabyłeś ten produkt? Powiedz nam, co o nim sądzisz.

Przepraszamy, ale obecnie nie mamy jeszcze opinii o Employee experience zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań, AZ#94A92D66EB/DL-ebwm/pdf.

Znalezione oferty w bazie

Do kwot pokazanych poniżej dla Employee experience zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań, AZ#94A92D66EB/DL-ebwm/pdf PWE nie doliczono ewentualnych kosztów dostawy. Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Aktualizacja listy ofert odbywa się co kilka minut.

  • Employee experience zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań, AZ#94A92D66EB/DL-ebwm/pdf (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Employee experience zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań, AZ#94A92D66EB/DL-ebwm/pdf Sklep on-line
    ★★★★★
    48,36 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki PWE

Produkty powiązane

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...