Pwe Międzynarodowy biznes turystyczny
Pwe Międzynarodowy biznes turystyczny
Pwe Międzynarodowy biznes turystyczny

Pwe Międzynarodowy biznes turystyczny

39,90 zł

Wyjątkowa promocja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 39,90 zł

Przejrzeliśmy wiele internetowych sklepów w naszej bazie danych aby wyszukać najlepszą ofertę dla Ciebie. Pwe Międzynarodowy biznes turystyczny PWE z kategorii audiobooki kupisz w cenie 39,90 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona cena 39,90 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • PWE
  • 9788320822366
  • Barbara Dąbrowska
  • PWE
  • 178
  • 2016

Opis Pwe Międzynarodowy biznes turystyczny

Tytuł Międzynarodowy biznes turystyczny Autor Barbara Dąbrowska Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2236-6 Rok wydania 2016 Warszawa Wydanie 1 ilość stron 178 Format pdf Spis treści Wstęp



CZĘŚĆ I. Istota międzynarodowych stosunków ekonomicznych w turystyce doby globalizacji



1. Podmioty światowej gospodarki turystycznej w wybranych podsektorach
1.1. Podmioty światowego podsektora usług noclegowych
1.2. Podmioty światowego podsektora transportu lotniczego
1.3. Podmioty światowego podsektora organizacji imprez turystycznych
Studium przypadku: First Choice — wczoraj i dziś



2. Rodzaje międzynarodowych stosunków gospodarczych w turystyce
2.1. Powiązania handlowe
2.2. Powiązania produkcyjno-techniczne
2.3. Powiązania finansowo-kredytowe i kapitałowe
2.4. Współpraca międzynarodowa w sferze turystyki
2.4.1. Motywy międzynarodowej polityki turystycznej
2.4.2. Organizacje i stowarzyszenia prowadzące międzynarodową politykę turystyczną
2.4.3. Umowy międzynarodowe



3. Regionalne polityki turystyczne — wybrane przykłady
3.1. Polityka turystyczna Afryki Studium przypadku: Polityka rządów dotycząca turystyki w Afryce i roli stowarzyszeń branżowych w RPA
3.2. Priorytety polityki turystycznej Ameryki Łacińskiej
3.3. Główne problemy turystyczne Azji
3.4. Polityka turystyczna Unii Europejskiej
3.4.1. Podstawy prawne
3.4.2. Organy Unii Europejskiej zajmujące się turystyką
3.4.3. Rozwój polityki turystycznej Unii Europejskiej
3.4.4. Finansowanie przedsięwzięć turystycznych w Unii Europejskiej.
Wsparcie przedsięwzięć turystycznych z funduszy strukturalnych w latach 2007−2013 w Polsce



4. Mikro- i makroekonomiczne efekty międzynarodowych stosunków gospodarczych w wybranych podsektorach światowej gospodarki turystycznej
4.1. Podsektor usług noclegowych
4.2. Podsektor usług gastronomicznych
4.3. Podsektor organizacji imprez turystycznych
4.4. Podsektor transportu lotniczego



CZĘŚĆ II. Międzynarodowe stosunki ekonomiczne w turystyce a globalizacja sektora turystycznego



5. Istota globalnych sektorów i światowej konkurencji. Uwarunkowania ewolucji sektorów w kierunku globalnym
5.1. Parametry sektorów globalnych
5.2. Bariery rozwoju sektorów
5.3. Czynniki powodujące globalizację sektora



6. Korzyści skali w gospodarce turystycznej
6.1. Podsektor hoteli i restauracji
Studium przypadku: Globalny zasięg działalności grupy hotelowej Accor
Studium przypadku: Hyatt — firma nowoczesna
6.2. Podsektory dystrybucji turystycznej i transportu lotniczego



7. Zmiana i racjonalizacja kanałów dystrybucji towaru turystycznego
7.1. Trendy w zakresie dystrybucji artykułu turystycznego
7.2. Specyfika regionalnych systemów dystrybucji turystycznej
Studium przypadku: Działalność biura podróży Mark Warner
Studium przypadku: ograniczanie kosztów dystrybucji na przykładzie easyJet



8. Zmiana kosztów czynników produkcji w turystyce
8.1. Podsektor usług noclegowych
8.2. Podsektor transportu lotniczego



9. Łagodzenie ograniczeń państwowych w gospodarce turystycznej i różnic społeczno-ekonomicznych
9.1. Liberalizacja w zakresie formalności granicznych
9.2. Działalność OECD i UNWTO — stanowczy komponent integracji ekonomicznej, w tym turystycznej



10. Innowacyjność w światowej gospodarce turystycznej stymulatorem globalizacji sektora
10.1. Istota i znaczenie innowacji w turystyce
Studium przypadku: Turystyka przygodowa w Szkocji i Nowej Zelandii
Studium przypadku: innowacyjność w hotelach na Balearach
10.2. Technologie informacyjne a konkurencja w światowej gospodarce
turystycznej



Zakończenie



Bibliografia

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Pwe Międzynarodowy biznes turystyczny
Kategoria Audiobooki
Marka PWE
ISBN 9788320822366
Autor Barbara Dąbrowska
Wydawnictwo PWE
Ilość stron 178
Rok wydania 2016
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 39,90 zł
Najwyższa cena 39,90 zł
W bazie od 02.03.2016
Data aktualizacji 24.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania historii cen daje możliwość podejmowania mądrych decyzji o zakupie.

Na chwilę obecną nie mamy historycznych danych cenowych dla produktu Pwe Międzynarodowy biznes turystyczny. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

Recenzje / opinie

Nabyłeś ten produkt? Daj nam znać, co o nim sądzisz.

Nie mamy jeszcze opinii na temat Pwe Międzynarodowy biznes turystyczny. Czy chciałbyś dodać pierwszą recenzję?

Znalezione oferty w bazie

Przedstawione poniżej ceny dla produktu Pwe Międzynarodowy biznes turystyczny PWE nie wliczają w siebie ewentualnych kosztów związanych z wysyłką. Przy wyborze miejsca zakupu produktu, zapoznaj się z renomą sklepu i weź pod uwagę dodatkowy koszt związany z wysyłką. Lista propozycji jest regularnie odświeżana, co kilka - kilkanaście minut.

  • Pwe Międzynarodowy biznes turystyczny (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Pwe Międzynarodowy biznes turystyczny Sklep on-line
    ★★★★★
    39,90 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki PWE

Produkty powiązane

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...