Pwe Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na nabywców. zarządzanie opakowaniem w przedsiębiorstwie
Pwe Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na nabywców. zarządzanie opakowaniem w przedsiębiorstwie
Pwe Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na nabywców. zarządzanie opakowaniem w przedsiębiorstwie

Pwe Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na nabywców. zarządzanie opakowaniem w przedsiębiorstwie

66,41 zł

Wyjątkowa promocja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 66,41 zł

Przeszukaliśmy dużą ilość sklepów online w bazie Docero aby wyszukać najkorzystniejszą ofertę dla Ciebie. Pwe Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na nabywców. zarządzanie opakowaniem w przedsiębiorstwie PWE z kategorii audiobooki kupisz w cenie 66,41 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana cena 66,41 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • PWE
  • 9788320824858
  • Monika Ratajczyk
  • PWE

Opis Pwe Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na nabywców. zarządzanie opakowaniem w przedsiębiorstwie

Tytuł OPAKOWANIE JAKO NARZĘDZIE ODDZIAŁYWANIA NA NABYWCÓW. ZARZĄDZANIE OPAKOWANIEM W PRZEDSIĘBIORSTWIE Autor Monika Ratajczyk Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2485-8 Rok wydania 2022 Warszawa Wydanie 1 ilość stron 368 Format pdf Spis treści Wstęp

Rozdział 1. Opakowanie w marketingowym piśmiennictwie naukowym

1.1. Ewolucja roli opakowania w działalności przedsiębiorstw
1.2. Klasyfikacja i funkcje opakowań
1.3. Miejsce opakowania w zarządzaniu i marketingu – przegląd literatury
1.3.1. Opakowanie jako element strategii produktu
1.3.2. Opakowanie jako instrument strategii marketingowej przedsiębiorstwa
1.3.3. Opakowanie jako instrument komunikacji marketingowej marki z konsumentem
1.3.3.1. Opakowanie jako narzędzie komunikacji marketingowej
1.3.3.2. Opakowanie jako narzędzie komunikacji producenta
1.3.4. Opakowanie w strategii biznesowej przedsiębiorstwa
1.4. Projektowanie opakowań
1.4.1. Wymogi zewnętrzne projektowania opakowania
1.4.2. Kryteria wewnętrzne projektowania opakowania
1.4.3. Cykl projektowania opakowania w przedsiębiorstwie
1.5. Podsumowanie

Rozdział 2. Oddziaływanie opakowania na decyzje zakupowe konsumentów – stan badań

2.1. Zakupy racjonalne a emocjonalne
2.2. Determinanty zachowań konsumenckich
2.3. Rola opakowania w decyzjach zakupowych konsumentów
2.4. Percepcja opakowania poprzez konsumenta
2.4.1. Identyfikacja oraz postrzeganie marki poprzez opakowanie
2.4.2. Opakowania w relacji do produktu, ceny, dystrybucji i promocji
2.4.3. Wpływ komponentów składowych opakowania na zachowania konsumenta
2.5. Opakowanie i jego design jako źródło emocji i doznań konsumentów
2.6. Funkcje i postrzegana wartość opakowania a potrzeby i wymogi konsumentów
2.7. Opakowanie jako platforma komunikacji i edukacji konsumentów
2.8. Wyzwania stojące w XXI wieku przed opakowaniem jako cichym sprzedawcą

Rozdział 3. Znaczenie opakowania na rynku – wyniki badań własnych

3.1. Metodyka badań własnych
3.1.1. Proces badawczy
3.1.2. Charakterystyka prób badawczych
3.1.3. Instrumenty pomiarowe
3.2. Rola opakowania w procesie zakupowym
3.2.1. Uświadomione a nieuświadomione oddziaływanie opakowania na decyzje zakupowe
3.2.2. Opakowanie w decyzjach zakupowych konsumentów
3.3. Sugestia typologii konsumentów ze względu na wrażliwość na opakowanie
3.4. Nieuwolniony potencjał opakowania – badania strony podażowej

Zakończenie
Studia przypadków
Bibliografia
Załączniki
Spis rysunków, wykresów i tabel

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Pwe Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na nabywców. zarządzanie opakowaniem w przedsiębiorstwie
Kategoria Audiobooki
Marka PWE
ISBN 9788320824858
Autor Monika Ratajczyk
Wydawnictwo PWE
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 66,41 zł
Najwyższa cena 66,41 zł
W bazie od 10.02.2022
Data aktualizacji 24.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia historii cen pozwoli Ci podejmować.

Nie udało się zebrać historycznych danych na temat cen dla tego produktu. Proszę spróbuj ponownie w późniejszym czasie.

Recenzje / opinie

Opinia klientów jest dla nas bardzo istotna! Wyślij recenzję produktu.

Przepraszamy, ale obecnie nie mamy jeszcze opinii o tym produkcie.

Znalezione oferty w bazie

Ceny propozycji dla Pwe Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na nabywców. zarządzanie opakowaniem w przedsiębiorstwie PWE, które zostały pokazane poniżej, nie zawierają ewentualnych kosztów przesyłki. Przy wyborze miejsca w którym kupisz produkt, zapoznaj się z reputacją firmy i weź pod uwagę dodatkowy koszt związany z przesyłką. Lista ofert jest stale aktualizowana co jakiś czas, około raz na kilka minut.

  • Pwe Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na nabywców. zarządzanie opakowaniem w przedsiębiorstwie (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Pwe Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na nabywców. zarządzanie opakowaniem w przedsiębiorstwie Sklep on-line
    ★★★★★
    66,41 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki PWE

Produkty powiązane

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...