Strategie i bariery innowacyjności przedsiębiorstw
Strategie i bariery innowacyjności przedsiębiorstw
Strategie i bariery innowacyjności przedsiębiorstw
Biznes, ekonomia Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego

Strategie i bariery innowacyjności przedsiębiorstw

45,00 zł

Specjalna promocja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję ma TaniaKsiazka.pl w cenie 45,00 zł

Przeszukaliśmy całą bazę sklepów online w naszym systemie aby odnaleźć najbardziej korzystną ofertę specjalnie dla Ciebie. Strategie i bariery innowacyjności przedsiębiorstw Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 45,00 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana cena 45,00 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego
  • 9788379727193

Opis Strategie i bariery innowacyjności przedsiębiorstw

Ostatnie lata przyniosły przedsiębiorstwom niezwykłe wyzwania w zarządzaniu ryzykiem i adaptacji do dynamicznie zmieniających się okoliczności. Po pierwsze, wybuch pandemii COVID-19 na całym świecie spowodował nagłą i głęboką dezorganizację globalnych łańcuchów dostaw, co wprowadziło duże zakłócenia w działalności przedsiębiorstw. Lockdowny, ograniczenia w przemieszczaniu się, a także zmieniające się wzorce konsumenckie zasadniczo wpłynęły na modele biznesowe, strategie przetrwania firm i podejście do wprowadzania innowacji. Po drugie, wojna w Ukrainie, choć wydawać żeby się mogło, że to odległy konflikt, w dodatku ma wpływ na przedsiębiorstwa w Polsce. () W kontekście obecnych trudności, przed którymi stoją przedsiębiorstwa, narasta potrzeba wprowadzania innowacji. Po pierwsze, wspomniane kryzysy wymusiły na przedsiębiorstwach konieczność dostosowania się do nowych warunków rynkowych. W obliczu zmieniającej się sytuacji przedsiębiorstwa muszą być sprężyste i gotowe do wprowadzania innowacji. Pandemia COVID-19 na przykład wymusiła rozwinięcie zdalnych metod pracy, e-commerce i innowacyjnych rozwiązań w obszarze zdrowia i bezpieczeństwa, dlatego też identyfikacja barier innowacyjności stała się kluczowym działaniem. Jest potrzebna, aby zrozumieć, co może utrudniać wprowadzanie innowacji w danej firmie. Bariery mogą być związane z brakiem zasobów finansowych, wiedzy albo kompetencji w zakresie innowacji czy również z oporem pracowników przed zmianami. Na tej podstawie przedsiębiorstwo może opracować strategie eliminowania tych barier i promowania kultury progresywności. Kolejnym ważnym wyzwaniem dla współczesnych podmiotów gospodarczych jest tworzenie innowacyjnych strategii. W obliczu kryzysów i zmieniającego się otoczenia biznesowego przedsiębiorstwa muszą starannie przeanalizować, jakie obszary inwestycji będą kluczowe dla ich przetrwania i rozwoju. Mogą to być inwestycje w technologie umożliwiające zdalne zarządzanie firmą, w rozwijanie nowych kanałów dystrybucji oraz w badania i rozwój nowych produktów lub usług dostosowanych do zmieniających się potrzeb klientów. Tytuł Strategie i bariery nowoczesności przedsiębiorstw Autorzy Katarzyna Kozioł-Nadolna, Karolina Beyer Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego EAN 9788379727193 ISBN 9788379727193 Kategoria Literatura, Ekonomia ilość stron 104 Rok wydania 2024 Oprawa broszurowa

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Strategie i bariery innowacyjności przedsiębiorstw
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego
ISBN 9788379727193
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 45,00 zł
Najwyższa cena 45,00 zł
W bazie od 10.08.2024
Data aktualizacji 18.10.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania historii zmian cen pozwala na obserwację wartości produktu w czasie.

Przepraszamy, obecnie nie ma dostępnych informacji na temat historii cen produktu.

Recenzje / opinie

Podziel się swoją opinią o produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym użytkownikom.

Jeszcze nikt nie ocenił Strategie i bariery innowacyjności przedsiębiorstw. Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!

Znalezione oferty w bazie

Ewentualne koszty dostawy dla Strategie i bariery innowacyjności przedsiębiorstw Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego nie zostały uwzględnione w cenach prezentowanych poniżej ofert. Przed określeniem, gdzie zrealizujesz transakcję, zorientuj się w ocenach firmy oraz pamiętaj o dodaniu ekstra kosztów jeżeli istnieją. Lista propozycji jest odświeżana raz na kilka - kilkanaście minut.

  • Strategie i bariery innowacyjności przedsiębiorstw (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Strategie i bariery innowacyjności przedsiębiorstw Sklep on-line
    ★★★★★
    45,00 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego

Produkty powiązane

Ekonomika inwestycji infrastrukturalnych
Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego
Czynniki lokalizacji morskich farm wiatrowych
Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego
Zastosowanie równań różnicowych
Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego
Nauki ekonomiczne wobec zmian rynkowych z punktu widzenia młodych naukowców
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Proces podejmowania decyzji w organizacjach
Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego
Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego Miscellanea ekonomii nr 2
Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego
Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego Cybernetyka w zarządzaniu organizacją
Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego
Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego Efekty sygnalizacji
Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...