Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu, 0FA23C96EB
Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu, 0FA23C96EB
Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu, 0FA23C96EB
Audiobooki Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego

Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu, 0FA23C96EB

11,16 zł

Okazja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 11,16 zł

Przejrzeliśmy wiele e-sklepów w naszym systemie aby odnaleźć najkorzystniejszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu, 0FA23C96EB Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego z kategorii audiobooki kupisz w cenie 11,16 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Cena 11,16 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
  • 9788323525493
  • Anna Giza
  • Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
  • 331
  • 2017

Opis Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu, 0FA23C96EB

Autorka demonstruje w wielostronnym i wielopłaszczyznowym ujęciu ewolucję marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej i ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestię, jakie zmiany w tych obszarach warunkują rozwój praktyk marketingowych.

Rzeczowo pokazuje zjawiska i procesy generowane poprzez marketing, ilustrując je odpowiednimi, obrazowymi przykładami. Poza kontekstem ekonomicznym i społecznym uwzględnia w swojej analizie kontekst kulturowy, dzięki temu książka włącza się w kierunek tak obecnie – w dobie niewygasłego jeszcze kryzysu ekonomicznego – niezbędnych monograficznych, całościowych ujęć długotrwałego rozwoju kluczowych obszarów gospodarki rynkowej.

Jest to publikacja ważna nie tylko dla badaczy i ekspertów zajmujących się marketingiem,z zasady dla tych, którzy zajmują się innymi obszarami gospodarki. Mogą dzięki tej pracy szerzej i wszechstronniej spojrzeć na niebanalne ich zagadnienia.

Nie dotyczy to wyłącznie ekonomistów, lecz także socjologów i psychologów, a w zasadzie przedstawicieli wszystkich nauk społecznych. ****** The Sorcerer’s Apprentice or the Social History of Marketing A versatile and multi-faceted approach to the evolution of marketing and its impact on companies, a market economy and economics as a discipline.

The author presents the changes that determine the development of marketing practices and succinctly describes the phenomena and processes generated aby marketing. The book analyses the economic, social and cultural context and therefore it joins the trend of holistic approaches to the long-term development of key areas of a market economy.

Keywords: sociology, marketing, marketing techniques, corporate social responsibility, market research, consumer movements

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu, 0FA23C96EB
Kategoria Audiobooki
Marka Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
ISBN 9788323525493
Autor Anna Giza
Wydawnictwo Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Ilość stron 331
Rok wydania 2017
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 11,16 zł
Najwyższa cena 11,16 zł
W bazie od 18.02.2018
Data aktualizacji 22.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania zmian cen pozwala Ci podejmować świadome decyzje o zakupie.

Przepraszamy, ale na chwilę obecną nie ma aktualnych informacji o historii cen produktu Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu, 0FA23C96EB.

Recenzje / opinie

Podziel się z nami swoją opinią o tym produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym kupującym.

Jeszcze nikt nie ocenił Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu, 0FA23C96EB. Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!

Znalezione oferty w bazie

Przedstawione poniżej ceny dla Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu, 0FA23C96EB Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego nie wliczają w siebie ewentualnych kosztów związanych z przesyłką. Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Odświeżanie katalogu propozycji ma miejsce co kilka minut.

  • Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu, 0FA23C96EB (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu, 0FA23C96EB Sklep on-line
    ★★★★★
    11,16 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego

Produkty powiązane

Nowe oblicza romantyzmu brytyjskiego, AZ#E47FBB2FEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Kobieta w oczach kobiet, AZ#EAA54E76EB/DL-ebwm/epub
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Futbol dawnej warszawy, AZ#80392AD7EB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...