Praca - konsumpcja - przedsiębiorczość. świadomość ekonomiczna młodego pokolenia
Praca - konsumpcja - przedsiębiorczość. świadomość ekonomiczna młodego pokolenia
Praca - konsumpcja - przedsiębiorczość. świadomość ekonomiczna młodego pokolenia
Audiobooki Uniwersytet Śląski

Praca - konsumpcja - przedsiębiorczość. świadomość ekonomiczna młodego pokolenia

45,89 zł

Specjalna promocja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję ma TaniaKsiazka.pl w cenie 45,89 zł

Przejrzeliśmy bazę sklepów online w naszej bazie aby wyszukać najkorzystniejszą ofertę dla Ciebie. Praca - konsumpcja - przedsiębiorczość. świadomość ekonomiczna młodego pokolenia Uniwersytet Śląski z kategorii audiobooki kupisz w cenie 45,89 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Kwota 45,89 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Uniwersytet Śląski
  • 9788380129160
  • Uniwersytet Śląski
  • 386
  • 2017

Opis Praca - konsumpcja - przedsiębiorczość. świadomość ekonomiczna młodego pokolenia

Tytuł Praca – konsumpcja – przedsiębiorczość. Świadomość ekonomiczna młodego pokolenia Języki angielski, polski Wydawnictwo Uniwersytet Śląski ISBN 978-83-8012-916-0 Rok wydania 2017 Wydanie 1 liczba stron 386 Format pdf Spis treści Spis treści

Wprowadzenie (Urszula Swadźba, Monika Żak, Rafał Cekiera) 9

Część I: Świadomość ekonomiczna młodego pokolenia państw Grupy Wyszehradzkiej
Danuta Walczak-Duraj: Kształtowanie wiedzy ekonomicznej i postaw przedsiębiorczych młodzieży – podstawowe problemy / 21
Stanisław Swadźba: The economies of the Visegrad countries. A comparative analysis / 37
Monika Szudy: State vs. Market in the economies of Visegrad countries. A comparative analysis / 51
Monika Štrbová, Viera Zozul’aková: Value system and material situation of Slovak university students / 65
Anna Dunay, Sergey Vinogradov, Csaba Bálint Illés: Entrepreneurial attitudes of university students. The Hungarian case study / 81
Urszula Swadźba: Work as a value in the minds of the young generation of Poles / 101
Rafał Cekiera: National and international mobility from the Polish students’ career perspectives / 117
Monika Żak: I buy, therefore I am? The consumption behaviour of Polish students / 131

Część II: Praca i przedsiębiorczość młodego pokolenia
Artur Puchta, Joanna Wyleżałek: Znaczenie wykształcenia w czasach neoliberalizmu – absolwenci SGGW na rynku pracy / 147
Łukasz Kutyło, Barbara Ober-Domagalska: Wpływ przemian gospodarczych na akumulację kapitału normatywnego i jego wykorzystywanie. Rozważania nad stosunkiem Polaków i Ukraińców do pracy / 165
Aleksandra Czarnecka, Anna Słocińska: Postawy pokolenia Y wobec pracy na przykładzie studentów pierwszego roku kierunku Zarządzanie / 183
Rafał Muster: Młodzież kończąca szkoły ponadgimnazjalne wobec wymagań pracodawców
na współczesnym rynku pracy. Próba analizy socjologicznej / 203
Maja Skiba, Agnieszka Kwiatek: Znaczenie wiedzy w kontekście przyszłej pracy zawodowej młodego pokolenia / 221
Aleksandra Czarnecka, Anna Słocińska: Wpływ kształcenia akademickiego na postawy wobec pracy na przykładzie studentów pierwszego roku kierunku Zarządzanie / 235
Tomasz Herudziński: Orientacje absolwentów szkół wyższych wobec pracy – wymagania
i preferencje uczestników warszawskiego rynku pracy / 253
Ewa Giermanowska: Zabezpieczenie emerytalne z perspektywy młodego pokolenia Polaków / 265
Elżbieta Robak: elastyczny pracownik – uwarunkowania łączenia pracy z życiem osobistym / 281
Piotr Czakon: Światowy kryzys finansowy – naukowe rozumienie i rekonstrukcja głównych płaszczyzn analizy zjawiska / 295

Część III: Miejsce konsumpcji w życiu młodego pokolenia
Felicjan Bylok: Kompetencje konsumenckie pokolenia Y w Polsce /  311
Marcin Gacek: Wyborca jako konsument komunikacji politycznej. Analiza socjologiczna / 325
Anna Karczewska: Stereotypy ról społecznych kobiet w prasie żeńskiej a ich zachowania
konsumpcyjne / 337
Sebastian Skolik: Instytucjonalizacja ruchu wolnej kultury na przykładzie projektów Wikimedia w przestrzeni Europy Środkowo-Wschodniej / 347
Paweł Kocoń: Rola utajnienia, tajemnicy i tajności w funkcjonowaniu instytucji publicznych
działających na rzecz bezpieczeństwa / 369

Streszczenie / 381
Summary / 383

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Praca - konsumpcja - przedsiębiorczość. świadomość ekonomiczna młodego pokolenia
Kategoria Audiobooki
Marka Uniwersytet Śląski
ISBN 9788380129160
Wydawnictwo Uniwersytet Śląski
Ilość stron 386
Rok wydania 2017
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 45,89 zł
Najwyższa cena 45,89 zł
W bazie od 15.08.2017
Data aktualizacji 23.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia historii cen pozwala na obserwację wartości produktu w czasie.

Przepraszamy, obecnie nie ma dostępnych danych z historią cen produktu.

Recenzje / opinie

Podziel się swoją opinią o tym produkcie! Twój komentarz może pomóc innym klientom.

Jeszcze nikt nie ocenił Praca - konsumpcja - przedsiębiorczość. świadomość ekonomiczna młodego pokolenia. Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!

Znalezione oferty w bazie

Ceny ofert dla Praca - konsumpcja - przedsiębiorczość. świadomość ekonomiczna młodego pokolenia Uniwersytet Śląski, które zostały pokazane poniżej, nie zawierają potencjalnych kosztów przesyłki. Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Co kilka - kilkanaście minut odbywa się aktualizacja katalogu propozycji cenowych.

  • Praca - konsumpcja - przedsiębiorczość. świadomość ekonomiczna młodego pokolenia (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Praca - konsumpcja - przedsiębiorczość. świadomość ekonomiczna młodego pokolenia Sklep on-line
    ★★★★★
    45,89 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Uniwersytet Śląski

Produkty powiązane

Topics in applied psycholinguistics, 2BA78378EB
Uniwersytet Śląski
Uniwersytet śląski Podstawy geografii usług
Uniwersytet Śląski

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...