Uniwersytet śląski Zaufanie i ryzyko w doświadczeniu przedsiębiorców
Uniwersytet śląski Zaufanie i ryzyko w doświadczeniu przedsiębiorców
Uniwersytet śląski Zaufanie i ryzyko w doświadczeniu przedsiębiorców
Audiobooki Uniwersytet Śląski

Uniwersytet śląski Zaufanie i ryzyko w doświadczeniu przedsiębiorców

21,95 zł

Specjalna okazja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 21,95 zł

Przeszukaliśmy bazę e-sklepów w naszym systemie aby odnaleźć najlepszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Uniwersytet śląski Zaufanie i ryzyko w doświadczeniu przedsiębiorców Uniwersytet Śląski z kategorii audiobooki kupisz w cenie 21,95 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Przedstawiona kwota 21,95 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Uniwersytet Śląski
  • 9788380129979
  • Łukasz Trembaczowski
  • Uniwersytet Śląski
  • 274
  • 2016

Opis Uniwersytet śląski Zaufanie i ryzyko w doświadczeniu przedsiębiorców

Tytuł Zaufanie i ryzyko w doświadczeniu przedsiębiorców Autor Łukasz Trembaczowski Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Śląski ISBN 978-83-8012-997-9 Rok wydania 2016 Katowice Wydanie 1 ilość stron 274 Format pdf Spis treści Spis treści Wstęp / 5 Rozdział 1: Teoretyczne aspekty ryzyka 1.1. Ryzyko a nauki społeczne: stanowiska rozmaitych dyscyplin naukowych / 13 1.1.1. Kształtowanie się pojęcia ryzyka / 13 1.1.2. Problem ryzyka w ujęciu różnorodnych dyscyplin / 15 1.2. Ryzyko w ujęciu teorii psychologicznej / 20 1.2.1. Percepcja ryzyka w ujęciu Ryszarda Studenskiego / 22 1.2.2. Krytyka psychologicznej teorii ryzyka / 30 1.3. Kulturowa teoria ryzyka / 32 1.3.1. Nieczystość i granice a ryzyko / 32 1.3.2. Siatka i grupa / 34 1.3.3. Krytyka kulturowej teorii ryzyka i argumenty na rzecz jej obrony / 38 1.4. Społeczeństwo ryzyka w dobie późnej nowoczesności / 40 1.4.1. Anthony Giddens – ryzyko a późna innowacyjność / 41 1.4.2. Ulricha Becka koncepcja społeczeństwa ryzyka / 44 1.4.3. Podobieństwa i różnice stanowisk Anthony’ego Giddensa i Ulricha Becka / 48 1.5. Funkcjonalistyczno-systemowa teoria ryzyka Niklasa Luhmanna / 48 1.6. Konstruktywistyczna koncepcja ryzyka / 53 Rozdział 2: Socjologiczne teorie zaufania 2.1. Zaufanie a nauki społeczne: przegląd wybranych stanowisk teoretycznych / 57 2.2. Współczesne socjologiczne teorie zaufania / 59 2.3. Zaufanie w ujęciu teorii racjonalnego wyboru / 62 2.4. Zaufanie w ujęciu teorii kapitału społecznego / 66 2.4.1. Zaufanie w teorii kapitału społecznego Roberta D. Putnama / 67 2.4.2. Zaufanie a kapitał społeczny w koncepcji Francisa Fukuyamy / 70 2.5. Zaufanie w późnej postępowości / 72 2.6. Socjologiczna teoria zaufania Piotra Sztompki / 77 2.6.1. Definicja zaufania / 78 2.6.2. Rodzaje zaufania / 79 2.6.3. Kryteria towarzyszące zaufaniu / 81 2.6.4. Szacowanie wiarygodności / 84 2.6.5 „Stawanie się" kultury zaufania / 89 2.6.6. Funkcje zaufania i poręczne substytuty zaufania / 90 2.7. Ryzyko i zaufanie – koncepcje i zależności / 91 2.7.1. Przeciwieństwo zaufania / 91 2.7.2. Zaufanie a ryzyko / 93 Rozdział 3: Miejsce i rola przedsiębiorców w społeczeństwie 3.1. Kształtowanie się warstwy prywatnych przedsiębiorców na przestrzeni dziejów / 97 3.1.1. Okres zaborów / 99 3.1.2. Dwudziestolecie międzywojenne / 101 3.1.3. II wojna światowa / 103 3.1.4. Okres PRL-u / 103 3.1.5. Okres przełomu i lata 90. / 108 3.1.6. Konsolidacja i kryzys / 113 3.2. Wieloznaczność pojęcia „przedsiębiorca" / 115 3.3. Przedsiębiorcy w strukturze społecznej / 122 Rozdział 4: zarys koncepcji badawczej i metodologia badań 4.1. Cele i problemy badania / 125 4.1.1. Określenie definicji przedsiębiorcy / 126 4.1.2. Wybór miejsca realizacji badań / 127 4.1.3. Pytania badawcze / 128 4.1.4. Problematyka badań i przyjęte wskaźniki / 133 4.1.5. Indeksowanie / 147 4.1.6. Cechy podmiotowe a postrzegana wielkość ryzyka / 148 4.2. Organizacja i przebieg badań / 149 4.2.1. Wybór próby badawczej / 149 4.2.2. Metody, techniki badań i narzędzia badawcze / 151 4.3. Struktura badanej populacji / 152 Rozdział 5: Analiza wyników badań dotyczących zaufania 5.1. Obiekty zaufania / 157 5.1.1. Zaufanie uogólnione / 157 5.1.2. Zaufanie osobiste / 158 5.1.3. Zaufanie pozycyjne / 159 5.1.4. Zaufanie instytucjonalne / 162 5.1.5. Zaufanie proceduralne / 165 5.1.6. Zaufanie systemowe / 168 5.2. Wtórne obiekty zaufania / 171 5.3. Wymagania wobec partnera zaufania / 173 5.4. Kryteria szacowania wiarygodności / 181 5.4.1. Kryteria immanentne szacowania wiarygodności / 181 5.4.2. Pośrednie kryteria szacowania wiarygodności / 183 5.5. Użyteczne substytuty zaufania / 185 5.6. Podsumowanie /191 Rozdział 6: Analiza wyników badań dotyczących ryzyka 6.1. Czynniki zagrożeń wpływające na spostrzeganie ryzyka / 195 6.1.1. Procedura badania / 195 6.2. Wielkość spostrzeganego ryzyka z uwzględnieniem czynników sytuacyjnych / 210 6.2.1. Wielkość spostrzeganego ryzyka ze względu na wielkość osiągalnych strat i prawdopodobieństwo niepowodzenia / 210 6.2.2. Postrzegana ryzykowność zagrożeń w paradygmacie tradycyjnym uzupełnionym o kontrolowalność / 215 6.3. Wpływ cech podmiotowych na spostrzegane ryzyko / 218 6.3.1. Płeć a spostrzegane ryzyko / 219 6.3.2. Wiek a spostrzegane ryzyko / 221 6.3.3. Wykształcenie a spostrzegane ryzyko / 225 6.4. Podsumowanie / 227 Zakończenie / 231 Bibliografia / 235 Aneks. Kwestionariusz wywiadu / 247 Summary / 261 Zusammenfassung / 263 Spis tabel / 265 Spis wykresów / 267

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Uniwersytet śląski Zaufanie i ryzyko w doświadczeniu przedsiębiorców
Kategoria Audiobooki
Marka Uniwersytet Śląski
ISBN 9788380129979
Autor Łukasz Trembaczowski
Wydawnictwo Uniwersytet Śląski
Ilość stron 274
Rok wydania 2016
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 21,95 zł
Najwyższa cena 21,95 zł
W bazie od 18.07.2017
Data aktualizacji 22.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania zmian cen pozwala na podejmowanie mądrych decyzji o zakupie.

Na tę chwilę nie posiadamy danych historycznych cenowych dla tego produktu. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

Recenzje / opinie

Opinia klientów jest dla innych bardzo ważna! Dodaj recenzję tego produktu.

Na chwilę obecną brak recenzji tego produktu. Bądź pierwszym, który dodaje opinię!

Znalezione oferty w bazie

Ceny propozycji dla Uniwersytet śląski Zaufanie i ryzyko w doświadczeniu przedsiębiorców Uniwersytet Śląski, które zostały przedstawione poniżej, nie zawierają ewentualnych kosztów wysyłki. Przy wyborze miejsca w którym kupisz produkt, zapoznaj się z reputacją firmy i rozważ dodatkowy koszt związany z przesyłką. Katalog propozycji cenowych jest cyklicznie aktualizowana, co kilka / kilkanaście minut.

  • Uniwersytet śląski Zaufanie i ryzyko w doświadczeniu przedsiębiorców (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Uniwersytet śląski Zaufanie i ryzyko w doświadczeniu przedsiębiorców Sklep on-line
    ★★★★★
    21,95 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Uniwersytet Śląski

Produkty powiązane

Topics in applied psycholinguistics, 2BA78378EB
Uniwersytet Śląski
Uniwersytet śląski Podstawy geografii usług
Uniwersytet Śląski

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...