Publikacja pokazuje wszystkie najszczególniejsze zagadnienia związane ze świadczeniami pozapłacowymi oferowanymi przez pracodawców. Niezwykle dynamiczna sytuacja na rynku wymaga od organizacji rozciągliwego podejścia do wypracowanych przez ostatnie lata schematów działania. Równocześnie może być szansą dla HR na stworzenie progresywnych, fachowych polityk w zakresie wynagradzania i motywowania pracowników.
W książce przedstawiono m.in.:
- plan budowy i wdrożenia spójnej strategii świadczeń pozapłacowych w organizacji (m.in. Określenie odbiorców, zasad współpracy z dostawcami, komunikacji, procedury utrzymania systemu i monitorowania sprawność pakietu),
- opis prawidłowych praktyk tworzenia polityk benefitowych w organizacjach,- wyniki badań, które prezentują najnowsze trendy rynkowe i spektakularność i przystępność świadczeń dla pracowników,
- politykę benefitów w sytuacji kryzysowej.
Autorami poszczególnych rozdziałów są praktycy, wykładowcy i studenci studiów podyplomowych Zarządzania Wynagrodzeniami i Wynikami Pracy Uczelni Łazarskiego oraz członkowie Klubu Compensation & Benefits. Wiedza i doświadczenia, którymi dzielą się z czytelnikami, tworzą niezwykły obraz różnorakości praktyk benefitowych stosowanych w polskich organizacjach.