W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym: ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawa - Prawo własności przemysłowej.
W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne ilustracje, dzięki czemu czytelnicy mogą łatwiej zapoznać się z rozmaitymi postaciami reklamy i mechanizmami używanymi w działalności reklamowej.
Omówiono również nowe zagadnienia, które pojawiły się z reguły w przestrzeni internetowej i mają związek z rozwojem mediów społecznościowych, ale także inne kwestie, takie jak profilowanie reklam czy zakaz reklamy solarium.
W opracowaniu czytelnicy znajdują też odniesienia do kampanii reklamowych, które pojawiały się w ostatnim czasie i które będą mogli przeanalizować pod katem zgodności z przepisami prawa. Adresaci: Publikacja przeznaczona jest dla prawników praktyków i studentów prawa oraz osób zajmujących się działalnością reklamową, public relations, jak także przedsiębiorców zainteresowanych możliwościami zgodnego z prawem reklamowania się.
Książka będzie {pomocn|przydatn)a również studentom innych kierunków i słuchaczom studiów podyplomowych.