Autor w atrakcyjny sposób ukazuje całkowitą złożoność zjawisk, które obecnie zachodzą w coraz bardziej samoczynnym świecie biznesu: zmian gospodarczych, technologicznych i społecznych, i podpowiada, jakie działania można podjąć, żeby za tymi zmianami nadążyć i odnaleźć się w bezustannie ewoluującej rzeczywistości. Kluczową rolę Jérémy Lamri przypisuje kształtowaniu nowych kompetencji.
Umiejętności, które zapewniają sukces zawodowy w XXI w., różnią się pokaźnie od tych, które były pożądane jeszcze niedawno. Podczas gdy profesjonaliści XX w. Stosowali tzw. Kompetencje rutynowe, ostatnie dwie dekady pokazały, że wzrosło zapotrzebowanie na umiejętności interakcji i analizy.
Pracodawcy cenią obecnie osoby potrafiące się uczyć i adaptować do nowych ról w organizacji, kreatywne i wykazujące inicjatywę. W obliczu szybkości i rozmaitości danych, aby osiągać ponadprzeciętne rezultaty, powinniśmy nauczyć się sprawnej komunikacji oraz efektywnej pracy zespołowej.
Autor nakreśla kierunek działania, który ułatwi równocześnie pracownikom, jak i pracodawcom sprostać wyzwaniom XXI wieku.
Tytuł Kompetencje XXI wieku Autor Jérémy Lamri Tłumacz Agnieszka Zręda Wydawnictwo Wolters Kluwer EAN 9788381878159 ISBN 9788381878159 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie linia HR ilość stron 212 Rok wydania 2020 Wydanie 1