W publikacji opisano, jak przygotować organizację do nowego modelu pracy po zmianach spowodowanych epidemią COVID-19.
Autorzy, w oparciu o najnowsze badania, raporty i własne doświadczenia wskazują, jak – w związku z rozpowszechnieniem pracy zdalnej – zmieniły się wymagania pracowników i jak do tych zmian przygotowują się pracodawcy.
Dzięki lekturze książki można dowiedzieć się m.in.:
jak zmienić organizację pracy i przygotować się do nowej rzeczywistości;
jak zorganizować pracę i powierzchnię biurową w modelu hybrydowym;
w jaki sposób wzmocnić liderów i motywować pracowników;
jak kierować „wirtualnymi" zespołami;
jak zwiększyć kompetencje techniczne pracowników.
interesującym uzupełnieniem książki są wyniki i wnioski z badania Trendy 2021 przedstawiające, jak pandemia wpłynęła na ofertę świadczeń pozapłacowych.
Autorami książki są słuchacze podyplomowych studiów Compensation & Benefits na Uczelni Łazarskiego, którzy w swojej praktyce zawodowej specjalizują się w zróżnicowanych aspektach ZZL.
Publikacja przeznaczona jest dla przedsiębiorców, menedżerów oraz pracowników działów personalnych i kadrowo-płacowych. Będzie pomocna dodatkowo studentom kierunków związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, zarządzaniem organizacją i przedsiębiorstwem, a także słuchaczom MBA.