„Czy to realnie, iż od sposobu myślenia zależy nasze działanie, a potem wynik i sukces?
Każdy biznes, przedsiębiorstwo, sukces rozpoczyna się w świecie przekonań lidera – a więc w głowie. Wystarczą dwa słowa wypowiedziane w myślach: To niełatwe,najpiękniejszy pomysł, najszczególniej szczytna idea, kreatywne rozwiązanie napotkało barierę, którą pokonać najtrudniej – barierę własnych ograniczeń i braku pewności.
Zabójcy pomysłów funkcjonują w każdym otoczeniu, w każdej firmie i środowisku. Słyszymy ich słowa: To się nie uda; Nie damy rady; To niemożliwe; U nas to nie przejdzie; Nie ma sensu i wreszcie: To niełatwe. Jeśli sam dla siebie jesteś zabójcą pomysłów, ten przekaz odbierze zespół, którym zarządzasz, konsumenci i duże otoczenie biznesowe. Potęga myślenia zasadza się na tym, iż sami sobie, umysł umysłowi, możemy wydawać polecenia i rozkazy, a także kreować sugestie. Twój umysł jest jednocześnie sędzią, wykonawcą, graczem, jak i kontrolerem, menedżerem i pracownikiem. Od dialogu z samym sobą zależy realny efekt.
W książce odnajdziesz opis wielu sytuacji biznesowych i studiów przypadków, dotyczących konkretnych przedsiębiorców, które pokazują szanse i zagrożenia i rozwój koncepcji biznesowych w polskiej praktyce. Piotr Surdel logicznie, krok po kroku, prowadzi nas poprzez kolejne etapy rozwoju przedsiębiorczości. Wskazuje na kluczowe aspekty, które decydują o tym, że jedni wygrywają, a inni nie. Zaprasza czytelnika do zrealizowania pomysłu na biznes życia” – Maciej Bennewicz, Norman Benett Academy