Controlling działań marketingowych Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Controlling działań marketingowych Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Controlling działań marketingowych Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Biznes, ekonomia Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

Controlling działań marketingowych Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

42,27 zł

Promocja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 42,27 zł

Przejrzeliśmy całą bazę internetowych sklepów w bazie danych aby wyszukać najkorzystniejszą ofertę dla Ciebie. Controlling działań marketingowych Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 42,27 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana kwota 42,27 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
  • 9788383312293
  • Grzegorczyk Wojciech
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
  • 134

Opis Controlling działań marketingowych Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

"korzystnie przygotowana i wykonywana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją, a także konkretną pozycję na rynku. W trakcie i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynkowej i podejmowanych działaniach z zakresu marketing mix w celu kontroli wykonania zamierzeń, porównania ich z założonymi wynikami czy sformułowania ewentualnych procedur naprawczych. Przedsiębiorstwo posiada więc informacje stanowiące podstawę do opracowania planu marketingowego, który następnie jest wykonywany i poddawany ocenie z punktu widzenia zaprojektowanych inicjatyw. W literaturze profesjonalnej właśnie tak rozumiany jest controlling marketingowy w ujęciu praktycznym.
W publikacji przedstawiono podstawowe informacje na temat controllingu marketingowego – jego uwarunkowań, funkcji, barier wykorzystywania, narzędzi i etapów oraz zaprezentowano potrzebne analizy controllingowe odnoszące się do działań marketingowych przedsiębiorstwa i jego zasobów. Na końcu zamieszczono trzy studia przypadków, które mogą zostać wykorzystane w pracy ze studentami kierunków ekonomicznych i zarządzania."

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Controlling działań marketingowych Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
ISBN 9788383312293
Autor Grzegorczyk Wojciech
Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Ilość stron 134
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 42,27 zł
Najwyższa cena 42,27 zł
W bazie od 09.08.2023
Data aktualizacji 16.09.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania historii cen pozwala użytkownikowi na ocenę wartości produktu na przestrzeni czasu.

nie udało się nam pobrać archiwalnych danych cenowych dla produktu Controlling działań marketingowych Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego. Spróbuj proszę ponownie w późniejszym czasie.

Recenzje / opinie

Podziel się z innymi swoją opinią o tym produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym kupującym.

Jeszcze nikt nie ocenił Controlling działań marketingowych Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego. Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!

Znalezione oferty w bazie

Ceny propozycji dla Controlling działań marketingowych Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego, które zostały przedstawione poniżej, nie zawierają potencjalnych kosztów dostawy. Przed określeniem, gdzie dokonasz zakupu, zorientuj się w ocenach firmy oraz dodaj do prezentowanej ceny możliwy koszt przesyłki. Aktualizacja listy sklepów z ofertami następuje co kilka - kilkanaście minut.

  • Controlling działań marketingowych Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Controlling działań marketingowych Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Sklep on-line
    ★★★★★
    42,27 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

Produkty powiązane

Funkcjonowanie pracowników w sytuacji zmiany
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rekrutacja i selekcja artystów w kontekście twórczości organizacyjnej
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Wybrane aspekty funkcjonowania rynku pracy
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Projekty offshoringowe w usługach biznesowych
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rodzina i praca w warunkach kryzysu
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...