Difin Marketing inwestorski jako proces zaspokajania potrzeb na rynku kapitałowym
Difin Marketing inwestorski jako proces zaspokajania potrzeb na rynku kapitałowym
Difin Marketing inwestorski jako proces zaspokajania potrzeb na rynku kapitałowym
Audiobooki Difin

Difin Marketing inwestorski jako proces zaspokajania potrzeb na rynku kapitałowym

28,58 zł

Specjalna okazja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 28,58 zł

Przejrzeliśmy całą bazę e-sklepów w bazie aby odnaleźć najbardziej korzystną ofertę specjalnie dla Ciebie. Difin Marketing inwestorski jako proces zaspokajania potrzeb na rynku kapitałowym Difin z kategorii audiobooki kupisz w cenie 28,58 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona cena 28,58 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Difin
  • 9788379300174
  • Robert Bęben
  • Difin
  • 341
  • 2013

Opis Difin Marketing inwestorski jako proces zaspokajania potrzeb na rynku kapitałowym

Poszukiwanie kapitału koniecznego do finansowania aktywów przedsiębiorstwa to stały element działań związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej. Firmy, wyjątkowo te znajdujące się w początkowej fazie swego rozwoju, posiadają ograniczony dostęp do zasobów finansowych, a zapewnienie przystępności kapitału jest nieraz czynnikiem determinującym możliwość i tempo ich rozwoju. Wprawdzie współczesny rynek pieniądza i kapitału cechuje się różnorakością instrumentów finansowych, jednak w praktyce okazuje się, że każdy finansujący (kredytodawca, inwestor, nabywca obligacji itp.) ma swoje oczekiwania, którym niełatwo sprostać.

U podstaw pracy legło założenie, iż analogicznie jak na rynku konsumpcyjnym, gdzie trudności ze zbytem wykonanych towarów spowodowały rozwój koncepcji marketingu, tak i na rynku finansowym problemy z pozyskaniem kapitału sprzyjać będą rozwojowi marketingu nazwanego tu marketingiem inwestorskim. Jego użycie w działaniach podejmowanych na rynku kapitałowym ma zwiększać szanse na produktywne i skuteczne pozyskiwanie finansowania.

Celem książki jest pokazanie rynku kapitałowego z perspektywy koncepcji marketingu. Przedmiotem badań prezentowanych w opracowaniu jest marketing inwestorski rozumiany jako cykl zarządczy, w ramach którego przedsiębiorstwo dąży do zwiększania swojej wartości przez umiejętne i sprawne pozyskiwanie kapitału i budowanie długookresowych dobrych relacji z podmiotami i osobami finansującymi jego działalność.


Prof. Nadzw. Dr hab. Jan Komorowski, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie:

Publikacja jest dziełem oryginalnym, twórczym i wnoszącym nowe wartości do wiedzy naukowej. Można w niej dostrzec liczne oryginalne części wyrażające potrzebę rozwijania wiedzy teoretycznej i używanej, czyli analitycznej i menedżerskiej, dotyczącej marketingu na rynkach finansowych w kontekście współczesnych uwarunkowań. Wiedzę dojrzewającą w warunkach światowego kryzysu finansowego, a zarazem z uwzględnieniem podejścia behawioralnego.

Podjęta problematyka sugeruje, aby książkę uznać za publikację interdyscyplinarną. Obszar badań skoncentrowany został na rynku kapitałowym, z tym iż Autor operuje w sferze marketingu, bada uwarunkowania popytu i podaży na instrumenty finansowania potrzeb kapitałowych podmiotów gospodarczych.

Elementem formującym wartość dodaną dla nauki są badania empiryczne i ich obszerny i w zasadzie wyczerpujący opis. Sposób rozwinięcia poszczególnych zagadnień, głębokość i zakres merytoryczny wywodów, wybór danych faktograficznych posiadają charakter autorski.

Praca poświęcona marketingowi inwestorskiemu inwestorskiemu wnosi wkład w rozwój nowej, samodzielnej dyscypliny naukowej. Z dydaktycznego punktu widzenia książka może być ciekawa dla studentów kierunków ekonomicznych na poziomie magisterskim.

Tytuł Marketing inwestorski jako cykl zaspokajania potrzeb na rynku kapitałowym Autor Robert Bęben Język polski Wydawnictwo Difin ISBN 978-83-7930-017-4 Rok wydania 2013 liczba stron 341 Format epub, mobi Spis treści

Wprowadzenie

Rozdział 1. Teoretyczne podstawy działalności marketingowej na rynku kapitałowym

1. Istota i podział rynku finansowego

2. Rynek kapitałowy oraz instrumenty finansowe w ujęciu marketingowym

3. Ewolucja marketingu w świetle zmian na rynku kapitałowym

4. Pojęcie i charakterystyka marketingu inwestorskiego

5. Strategia STP na rynku kapitałowym

Rozdział 2. Zaspokajanie potrzeb kapitałowych podmiotów gospodarczych

1. Istota i warunki transakcji podmiany na rynku kapitałowym

2. Zapotrzebowanie na kapitał w świetle potrzeb inwestycyjnych podmiotów gospodarczych, a także oczekiwań finansujących

3. Stadia finansowania przedsiębiorstwa

4. Charakterystyka potrzeby na kapitał w świetle procesu życia podmiotu gospodarczego i jego produktów

4.1. Zapotrzebowania kapitałowe przedsiębiorstw w fazie inkubacji

4.2. Finansowanie przedsiębiorstw w okresie ekspansji

4.3. Finansowanie dojrzałych przedsiębiorstw

4.4. Finansowanie przedsiębiorstw w okresie schyłku i restrukturyzacji

Rozdział 3. Czynniki kształtujące decyzje inwestorów podejmowane na rynku kapitałowym

1. Teoria podejmowania decyzji w warunkach niepewności

2. Rodzaje heurystyk i błędów poznawczych popełnianych przez inwestorów

3. Występowanie emocji w zachowaniach inwestorów na rynku kapitałowym w podejściu behawioralnym

4. Identyfikacja potrzeb inwestorów jako uczestników rynku kapitałowego

Rozdział 4. Motywy działania inwestorów w świetle wyników badań

1. Klasy motywów modelujących działania inwestorów przyjęte w badaniu ankietowym

2. Charakterystyka populacji badania i ograniczenia wnioskowania

3. Ogólna charakterystyka podejścia badawczego

4. Prezentacja założeń, wyników i wniosków z badania

5. Analiza wyników badania wg kryteriów segmentacji rynku

6. Założenia segmentacji post hoc inwestorów z populacji badania

7. Identyfikacja i ocena względnie jednakowych grup inwestorów

Rozdział 5. Użyteczne aspekty budowania relacji z uczestnikami rynku kapitałowego

1. Konsekwencje podmiotowości uczestników transakcji gospodarczych

2. Zalety współpracy z doradcami i pośrednikami

3. Wybrane narzędzia oddziaływania podmiotów gospodarczych na uczestników rynku kapitałowego

Wnioski

Bibliografia

Spis tabel

Spis rysunków

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Difin Marketing inwestorski jako proces zaspokajania potrzeb na rynku kapitałowym
Kategoria Audiobooki
Marka Difin
ISBN 9788379300174
Autor Robert Bęben
Wydawnictwo Difin
Ilość stron 341
Rok wydania 2013
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 28,58 zł
Najwyższa cena 28,58 zł
W bazie od 13.07.2014
Data aktualizacji 27.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania zmian cen pozwala Ci na ocenę wartości towaru na przestrzeni czasu.

Przepraszamy, obecnie nie ma aktualnych informacji na temat historii cen produktu Difin Marketing inwestorski jako proces zaspokajania potrzeb na rynku kapitałowym.

Recenzje / opinie

Kupiłeś ten produkt? Napisz, co o nim sądzisz.

Jeszcze nikt nie ocenił tego produktu. Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!

Znalezione oferty w bazie

Do kwot wyświetlonych poniżej dla Difin Marketing inwestorski jako proces zaspokajania potrzeb na rynku kapitałowym Difin nie wliczono ewentualnych kosztów dostawy. Zanim zdecydujesz, gdzie zrobić zakup, zapoznaj się z opiniami na temat firmy i zapoznaj sie z warunkami realizacji zamówienia. Katalog ofert jest cyklicznie odświeżana, co kilka minut.

  • Difin Marketing inwestorski jako proces zaspokajania potrzeb na rynku kapitałowym (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Difin Marketing inwestorski jako proces zaspokajania potrzeb na rynku kapitałowym Sklep on-line
    ★★★★★
    28,58 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Difin

Produkty powiązane

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...