Monografia jest wynikiem doświadczeń autorek w obszarze użycia wybranych instrumentów doskonalenia jakości usług w praktyce gospodarczej. Stanowi odpowiedź na potrzebę pojawienia się na rynku publikacji skierowanej do organizacji usługowych, w tym przedsiębiorstw, które próbują poprawić swoją konkurencyjność na rynku. Ważnym argumentem skłaniającym autorki do napisania niniejszej książki była chęć wsparcia organizacji usługowych w przypadku wychodzenia z kryzysu związanego z pandemią SARS-CoV-2, która wyraźnie spowolniła rozwój gospodarczy na świecie.
Książka stanowi także materiał dla studentów i doktorantów i pracowników naukowo-dydaktycznych do użycia w procesie dydaktycznym, a także w szkoleniach. W monografii zaprezentowano podstawy teoretyczne poparte poręcznymi przykładami, ukazującymi, jak doskonalić organizację, zwracając uwagę na kwestie związane z ochroną środowiska. Dodatkowo pokazuje, jak doskonalić organizację w zgodzie ze środowiskiem naturalnym. Wybrane instrumenty doskonalenia jakości usług mogą pomóc w powiększeniu konkurencyjności przedsiębiorstw, mogą wyznaczyć, jakie obszary organizacji wymagają poprawy i co zrobić, aby rozwiązać solidny problem.
Tytuł Wybrane instrumenty w doskonaleniu jakości usług Autor Ewa Malinowska,Małgorzata Szymańska-Brałkowska Wydawnictwo Difin EAN 9788382700213 ISBN 9788382700213 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Finanse,rachunkowość liczba stron 200 Format 16x23x1 cm Rok wydania 2021 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.324 kg