W książce przedstawione zostały elementarne i najistotniejsze zagadnienia i ujęcia procesów emocjonalnych, a w szczególności ich udział w procesach percepcji, myślenia, uwagi i pamięci. Należy pamiętać, że procesy poznawcze oraz ich determinanta emocjonalna mają decydujący wpływ na kształtowanie się kultury organizacyjnej, w niej na aksjologię organizacji, procesy interpersonalne, a w tym na komunikację międzyludzką, system norm i reguł, jakie w niej obowiązują, panujący w niej klimat i układy baryczne emocji, motywacji i postaw pracowniczych, wraz z rozmiarem materialnym kultury i strukturą fizyczną organizacji.
Tytuł Zarządzanie emocjami w organizacji Autor Adam Cichosz Wydawnictwo Difin EAN 9788366491359 ISBN 9788366491359 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie liczba stron 248 Format 16x23x1 cm Rok wydania 2021 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.392 kg