"Mapa drogowa artykułu w konwencjonalnym ujęciu bywa obwiniana za wyznaczanie nierealnych celów, przeoczanie okazji czy rozwijanie przestarzałych funkcji. A przecież - jeśli jest dobra - prosto staje się cennym narzędziem: stanowi jeden z najbardziej wpływowych dokumentów, jakie organizacja może opracować, wydać i stale aktualizować.
Ten jeden dokument może nadać właściwy kierunek procesom realizacji strategii firmowej. Może być kluczem do harmonizowania wizji interesariuszy. Trzeba tylko popatrzeć na mapę drogową towaru z punktu widzenia wciąż zmieniającego się świata i traktować ją jako ciągle aktualizowaną pomoc komunikacyjną, którą ma się kierować zespół.
Oto przystępny przewodnik demonstrujący odświeżoną koncepcję map drogowych, które mają być nie tylko dokumentem strategicznym, lecz także narzędziem przywództwa. Tworzenie map drogowych pokazano tu jako proces składający się z najróżniejszych działań, dzięki którym można określić sposób dostarczania klientowi jak największej wartości.
Wymieniono kluczowe zasady budowy efektywnej mapy drogowej artykułu, a następnie w kolejnych rozdziałach opisano sposoby realizacji poszczególnych działań. Znalazły się tu ponadto liczne wskazówki i przykłady.
Książka została napisana w taki sposób, by uwzględnić spore spektrum potrzeb, branż i produktów, ma także ułatwić dostosowanie map drogowych do potrzeb i stopnia gotowości organizacji. Książka wyjaśnia, jak: inspirująco sformułować cele artykułu racjonalnie wyznaczać priorytety i zapewnić sobie przyjazność interesariuszy zapracować sobie na lojalność zespołu i zachęcić go do efektywnej pracy lokalizować okazje biznesowe i zawsze zachowywać przewagę stworzyć kompletną mapę drogową bez składania nierealnych obietnic Autorzy od lat zajmują się rozwojem artykułu i rozmaitymi podejściami do tego zagadnienia.
Czas na mapę drogową, dzięki której artykuł przetrwa starcie z rzeczywistością! O autorach C. Todd Lombardo -- architekt do spraw innowacji w Small Business InnoLoft w firmie Constant Contact. Bruce McCarthy jest genetycznym twórcą map drogowych produktów.
obecnie jest prezesem Boston Product Management Association (BPMA), a także UpUp Labs. Evan Ryan postrzega tworzenie produktów jako rozwiązywanie problemów i pretekst do nieustannego uczenia się. Jest genialnym kierownikiem produktu, przedsiębiorcą i konsultantem.