Mateusz Marciniak autor książki"Orientacje konsumpcyjne młodzieży akademickiej" podejmuje się trudnego zadania, dyskusji z założeniami Zygmunta Baumana, jednego z najchętniej czytanych i lubianych polskich socjologów ostatnich lat. Analiza baumanowskich postulatów, prognoz i apeli dotyczących zwłaszcza konsumpcyjnego podejścia do części życia społecznego, przebiega w sposób rzeczowy, potężny i krystaliczny. Treść opracowania charakteryzuje się wysoką erudycją autora i adekwatny wybór i krytyczne zastosowanie przystępnego piśmiennictwa, i badań własnych. Książka podejmuje dosyć ważne w aktualnej refleksji socjologicznej zjawiska. Wg. Baumana modelowy uczestnik społeczeństwa, konsument, wszystkie komponenty rzeczywistości traktuje na wzór relacji z towarami konsumpcyjnymi. Zjawisko to dotyczy: czasu, przestrzeni, przedmiotów, innych ludzi, siebie, wartości i społeczeństwa. Wszystko podlega konsumpcji. Autor, na podstawie wyników badań przeprowadzonych wśród grupy studentów UAM stara się odpowiedzieć, czy takie podejście w istocie jest optymalne. Czy i jak dalece ukształtowanie orientacji konsumpcyjnej potwierdza tę koncepcję? Czy podejście Baumana nie jest już nieco zdezaktualizowane, czy było stosowne dotychczas, czy nazywanie społeczeństwa - konsumpcyjnym, nie było przekoloryzowaniem? Tytułowa orientacja konsumpcyjna dotyczy tego, na ile "konsumowanie" staje się podstawowym schematem poznawczym, na podstawie współczesnej młodzieży akademickiej. Wrażenie robi zwłaszcza empiryczne podejście do analizowanych teorii i wzorcowo ujęta metodologia procesu badań nad wybraną grupą. Można się zastanawiać, czy określanie konsumpcji duchem epoki - motorem współczesnych społeczeństw, jest uzasadnieniem słusznym. Z pewnością warto się nad zagadnieniem pochylić i spróbować poddać go weryfikacji, odczarować pewne zastane założenia. Jak słusznie zauważa prof. Czerepaniak-Walczak są to analizy uwalniające pojęcie konsumpcji i tego syndromu od statusu wytrychów albo dekoracyjników.
Audiobooki
Impuls
Orientacje konsumpcyjne młodzieży akademickiej t.5 Impuls
45,60 zł
Wyjątkowa okazja dla Ciebie!
Najlepszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 45,60 zł
Idź do sklepu
Przeszukaliśmy bazę sklepów internetowych w bazie danych Docero aby odszukać najlepszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Orientacje konsumpcyjne młodzieży akademickiej t.5 Impuls Impuls z kategorii audiobooki kupisz w cenie 45,60 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana kwota 45,60 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Orientacje konsumpcyjne młodzieży akademickiej t.5 Impuls
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Orientacje konsumpcyjne młodzieży akademickiej t.5 Impuls | |
---|---|
Kategoria | Audiobooki |
Marka | Impuls |
ISBN | 9788378500353 |
Autor | Mateusz Marciniak |
Wydawnictwo | Impuls |
Ilość stron | 254 |
Rok wydania | 2012 |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 45,60 zł |
Najwyższa cena | 45,60 zł |
W bazie od | 17.09.2013 |
Data aktualizacji | 06.05.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | TaniaKsiazka.pl |
Historia cen
Funkcjonalność śledzenia zmian cen pozwala użytkownikowi na ocenę wartości towaru na przestrzeni czasu.
Bardzo nam przykro, na chwilę obecną brak aktualnych informacji o historii cen tego produktu.
Bardzo nam przykro, na chwilę obecną brak aktualnych informacji o historii cen tego produktu.
Recenzje / opinie
Podziel się swoją opinią o produkcie! Twój komentarz może pomóc innym użytkownikom.
Obecnie nie ma opinii dotyczących Orientacje konsumpcyjne młodzieży akademickiej t.5 Impuls. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.
Obecnie nie ma opinii dotyczących Orientacje konsumpcyjne młodzieży akademickiej t.5 Impuls. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.
Znalezione oferty w bazie
Ceny prezentowanych poniżej propozycji dla Orientacje konsumpcyjne młodzieży akademickiej t.5 Impuls Impuls nie zawierają w sobie ewentualnych kosztów pakowania i wysyłki Przed zakupem, zorientuj się w renomie sklepu i nie zapomnij o możliwości pojawienia się innych kosztów. Lista propozycji jest regularnie uaktualniana, co kilka / kilkanaście minut.
-
Orientacje konsumpcyjne młodzieży akademickiej t.5 Impuls (idź do TaniaKsiazka.pl)
★★★★★45,60 złKategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Impuls
Produkty powiązane
37,81 zł
W trosce o wychowanie w szkole
24,17 zł
Opieka-wychowanie-kształcenie
17,10 zł
Krok w kierunku kreatywności Impuls
Inne z kategorii Audiobooki
Sprawdź produkty z kategorii audiobooki cenionych producentów:
Popularne marki:
Audiobooki
Armoryka,
Audiobooki
Harlequin,
Audiobooki
Infor PL,
Audiobooki
Novae Res,
Audiobooki
Psychoskok,
Audiobooki
Universitas,
Audiobooki
Uniwersytet Śląski,
Audiobooki
Wolters Kluwer Polska SA,
Audiobooki
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego,
Audiobooki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Ostatnio zaktualizowane:
- Advanced Expert 3ed Student's Resource Book klucz
- Ania największa miłość antropocenu
- Stuck with You
- Pokaż mi, kim jesteś
- A to Polska właśnie (E-book)
- Odkrywam siebie na nowo (E-book)
- Działalność nierejestrowana w branży beauty
- Zoologia dla uczelni przyrodniczych (E-book)
- Optimum 2.0. Idea cyberpsychologii pozytywnej (E-book)
- Bóg jest miłością Koniec Czasów kontemplacja Boga (E-book)
Więcej nowości:
- Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe (E-book)
- Poradnik prozy dziennej, nocnej i zawodowej czyli kaprys grafomana (E-book)
- Wąż z essex Sarah perry, adam zdrodowski
- Na zboczu góry
- Powrót Uskrzydlonej
- Czarna bezgwiezdna noc
- Jak zostałem emigrantem
- Córy Państwowych Gospodarstw Rolnych
- Studia nad prawem. Rozważania młodych naukowców.Tom II
- Bezpieczeństwo przemieszczania się osób i towarów w Unii Europejskiej