Mateusz Marciniak autor książki"Orientacje konsumpcyjne młodzieży akademickiej" podejmuje się trudnego zadania, dyskusji z założeniami Zygmunta Baumana, jednego z najchętniej czytanych i lubianych polskich socjologów ostatnich lat. Analiza baumanowskich postulatów, prognoz i apeli dotyczących zwłaszcza konsumpcyjnego podejścia do części życia społecznego, przebiega w sposób rzeczowy, potężny i krystaliczny. Treść opracowania charakteryzuje się wysoką erudycją autora i adekwatny wybór i krytyczne zastosowanie przystępnego piśmiennictwa, i badań własnych. Książka podejmuje dosyć ważne w aktualnej refleksji socjologicznej zjawiska. Wg. Baumana modelowy uczestnik społeczeństwa, konsument, wszystkie komponenty rzeczywistości traktuje na wzór relacji z towarami konsumpcyjnymi. Zjawisko to dotyczy: czasu, przestrzeni, przedmiotów, innych ludzi, siebie, wartości i społeczeństwa. Wszystko podlega konsumpcji. Autor, na podstawie wyników badań przeprowadzonych wśród grupy studentów UAM stara się odpowiedzieć, czy takie podejście w istocie jest optymalne. Czy i jak dalece ukształtowanie orientacji konsumpcyjnej potwierdza tę koncepcję? Czy podejście Baumana nie jest już nieco zdezaktualizowane, czy było stosowne dotychczas, czy nazywanie społeczeństwa - konsumpcyjnym, nie było przekoloryzowaniem? Tytułowa orientacja konsumpcyjna dotyczy tego, na ile "konsumowanie" staje się podstawowym schematem poznawczym, na podstawie współczesnej młodzieży akademickiej. Wrażenie robi zwłaszcza empiryczne podejście do analizowanych teorii i wzorcowo ujęta metodologia procesu badań nad wybraną grupą. Można się zastanawiać, czy określanie konsumpcji duchem epoki - motorem współczesnych społeczeństw, jest uzasadnieniem słusznym. Z pewnością warto się nad zagadnieniem pochylić i spróbować poddać go weryfikacji, odczarować pewne zastane założenia. Jak słusznie zauważa prof. Czerepaniak-Walczak są to analizy uwalniające pojęcie konsumpcji i tego syndromu od statusu wytrychów albo dekoracyjników.
Audiobooki
Impuls
Orientacje konsumpcyjne młodzieży akademickiej t.5 Impuls
35,12 zł
Wyjątkowa okazja dla Ciebie!
Najlepszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 35,12 zł
Idź do sklepu
Przeszukaliśmy bazę sklepów internetowych w bazie danych Docero aby odszukać najlepszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Orientacje konsumpcyjne młodzieży akademickiej t.5 Impuls Impuls z kategorii audiobooki kupisz w cenie 35,12 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana kwota 35,12 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Orientacje konsumpcyjne młodzieży akademickiej t.5 Impuls
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Orientacje konsumpcyjne młodzieży akademickiej t.5 Impuls | |
---|---|
Kategoria | Audiobooki |
Marka | Impuls |
ISBN | 9788378500353 |
Autor | Mateusz Marciniak |
Wydawnictwo | Impuls |
Ilość stron | 254 |
Rok wydania | 2012 |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 35,12 zł |
Najwyższa cena | 35,12 zł |
W bazie od | 17.09.2013 |
Data aktualizacji | 15.01.2025 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | TaniaKsiazka.pl |
Historia cen
Funkcjonalność śledzenia zmian cen pozwala użytkownikowi na ocenę wartości towaru na przestrzeni czasu.
Bardzo nam przykro, na chwilę obecną brak aktualnych informacji o historii cen tego produktu.
Bardzo nam przykro, na chwilę obecną brak aktualnych informacji o historii cen tego produktu.
Recenzje / opinie
Podziel się swoją opinią o produkcie! Twój komentarz może pomóc innym użytkownikom.
Obecnie nie ma opinii dotyczących Orientacje konsumpcyjne młodzieży akademickiej t.5 Impuls. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.
Obecnie nie ma opinii dotyczących Orientacje konsumpcyjne młodzieży akademickiej t.5 Impuls. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.
Znalezione oferty w bazie
Ceny prezentowanych poniżej propozycji dla Orientacje konsumpcyjne młodzieży akademickiej t.5 Impuls Impuls nie zawierają w sobie ewentualnych kosztów pakowania i wysyłki Przed zakupem, zorientuj się w renomie sklepu i nie zapomnij o możliwości pojawienia się innych kosztów. Lista propozycji jest regularnie uaktualniana, co kilka / kilkanaście minut.
-
Orientacje konsumpcyjne młodzieży akademickiej t.5 Impuls (w sklepie TaniaKsiazka.pl)
★★★★★35,12 złKategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Impuls
Produkty powiązane
Inne z kategorii Audiobooki
Sprawdź produkty z kategorii audiobooki cenionych producentów:
Popularne marki:
Audiobooki
Armoryka,
Audiobooki
Harlequin,
Audiobooki
Infor PL,
Audiobooki
Novae Res,
Audiobooki
Universitas,
Audiobooki
Uniwersytet Śląski,
Audiobooki
Wolters Kluwer Polska SA,
Audiobooki
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego,
Audiobooki
Wydawnictwo Naukowe PWN,
Audiobooki
Wydawnictwo e-bookowo
Ostatnio zaktualizowane:
- Paradyzja
- Wyjście z cienia
- Cylinder van Troffa
- Relacja z pierwszej ręki
- Cała prawda o planecie Ksi
- Diament Radży
- Człowiek o czterdziestu talarach
- Rozstanie z Narcyzem. Złam kod toksyka i wyjdź z gry
- Jak się doskonalić, czyli 13 cnót wg Benjamina Franklina oraz fragmenty z opisu żywota własnego
- 15 minutowe miasto
Więcej nowości:
- Osiągaj więcej! Jak skutecznie zarządzać czasem i realizować cele
- Litres Królik i myszka. przygody - emiliya hrytskova - ebook
- Krew Dahaku
- Listy z Birmy i Chin
- Opowieści niepokojące
- Napoleon v Cena zniszczenia wzrost i załamanie nazistowskiej gospodarki
- Jak przekształcić cień w sile dzięki unikalnej energii każdej z czakr
- Goalie
- Uśmiech Dalinki
- Niewidzialne oczy