Jak "sprzedać" miasto? badania psychologiczne w marketingu terytorialnym Wyższa szkoła ekonomii i innowacji
Jak "sprzedać" miasto? badania psychologiczne w marketingu terytorialnym Wyższa szkoła ekonomii i innowacji
Jak "sprzedać" miasto? badania psychologiczne w marketingu terytorialnym Wyższa szkoła ekonomii i innowacji
Audiobooki Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji

Jak "sprzedać" miasto? badania psychologiczne w marketingu terytorialnym Wyższa szkoła ekonomii i innowacji

28,50 zł

Wyjątkowa okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 28,50 zł

Przejrzeliśmy bazę e-sklepów w bazie danych aby odszukać najlepszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Jak "sprzedać" miasto? badania psychologiczne w marketingu terytorialnym Wyższa szkoła ekonomii i innowacji Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji z kategorii audiobooki kupisz w cenie 28,50 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona cena 28,50 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji
  • 9788364527609
  • Maria Sidoruk
  • Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji

Opis Jak "sprzedać" miasto? badania psychologiczne w marketingu terytorialnym Wyższa szkoła ekonomii i innowacji

Publikacja omawia cykl komunikacyjny w trakcie promowania producenta miasta. Samorząd jako podmiot współtworzący gospodarcze realia makroekonomiczne skazany jest na walkę w wolnorynkowej konkurencji. Żeby móc ją wydajnie podjąć, musi dopasować swoje struktury do standardów obowiązujących w postępowych przedsiębiorstwach.

Książka prezentuje jak szczególnie poznawcze teorie podobieństwa są bezcennym źródłem wiedzy, która może być produktywnie wykorzystana w wykorzystaniach funkcjonalnych w kontroli zachowań rynkowych w dziedzinie marketingu terytorialnego.

Jest zatem nieprzeciętnym przykładem dokładnego, ilościowego podejścia do oceny spektakularności miast, a także tworzenia wydajnych strategii wzmacniających ich wizerunek w umysłach mieszkańców. Szczególnym walorem pracy jest także zależność odwrotna, zastosowania ergonomiczne także są inspirującym źródłem rozwoju poznawczych teorii podobieństwa.

Wyniki przeprowadzonych badań mogą bowiem zostać wykorzystane do uszczegółowiania tych teorii, ich rozwoju i integracji z innymi teoriami poznawczymi, m.in. Teorią perspektywy. Publikacja w sposób kompetentny łączy ze sobą wątki twardej psychologii poznawczej (teorię asymetrii podobieństw Tversky’ego, teorię perspektywy Kahnemana i Tversky’ego, teorię asymetrii pozytywno-negatywnej) z aspektem aplikacyjnym (kształtowanie marki miasta i płynące z tego zalecenia dla miejskich włodarzy).

Autorka prezentuje zatem, że można być zaangażowanym jednocześnie w tak aplikacyjną stronę badań jaką jest tworzenie reklam, a jednocześnie twórczo wykorzystywać dorobek psychologii naukowej

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Jak "sprzedać" miasto? badania psychologiczne w marketingu terytorialnym Wyższa szkoła ekonomii i innowacji
Kategoria Audiobooki
Marka Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji
ISBN 9788364527609
Autor Maria Sidoruk
Wydawnictwo Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 28,50 zł
Najwyższa cena 28,50 zł
W bazie od 29.01.2021
Data aktualizacji 22.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania zmian cen daje możliwość podejmowania przemyślanych decyzji zakupowych.

Bardzo nam przykro, ale na chwilę obecną brak dostępnych danych na temat historii cen produktu Jak "sprzedać" miasto? badania psychologiczne w marketingu terytorialnym Wyższa szkoła ekonomii i innowacji.

Recenzje / opinie

Twoja opinia jest dla nas bardzo istotna! Wyślij swoją recenzję tego produktu.

Nie znaleźliśmy żadnych recenzji dla tego produktu. Twoja opinia może być pierwsza!

Znalezione oferty w bazie

Do cen pokazanych poniżej dla Jak "sprzedać" miasto? badania psychologiczne w marketingu terytorialnym Wyższa szkoła ekonomii i innowacji Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji nie wliczono ewentualnych kosztów wysyłki / dostawy. Przed wyborem sklepu, uzyskaj informacje o prestiżu sklepu i pamiętaj o możliwości ujawnienia innych kosztów. Aktualizacja listy sklepów z ofertami następuje co kilkanaście minut.

  • Jak "sprzedać" miasto? badania psychologiczne w marketingu terytorialnym Wyższa szkoła ekonomii i innowacji (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Jak
    ★★★★★
    28,50 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji

Produkty powiązane

Nowe rozwiązania techniczne, organizacyjne i informatyczne w transporcie
Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji
Empatia - pomoc i przeszkoda w pracy zawodowej personelu medycznego
Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji
Wyższa szkoła ekonomii i innowacji Wychowawcza funkcja rodziny
Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji
Wyższa szkoła ekonomii i innowacji Nowe wyzwania profilaktyki
Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...