Co chce wiedzieć klient? Mt biznes
Co chce wiedzieć klient? Mt biznes
Co chce wiedzieć klient? Mt biznes
Audiobooki MT Biznes

Co chce wiedzieć klient? Mt biznes

42,03 zł

Specjalna okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję ma TaniaKsiazka.pl w cenie 42,03 zł

Przejrzeliśmy całą bazę internetowych sklepów w naszej bazie aby odnaleźć najbardziej korzystną ofertę specjalnie dla Ciebie. Co chce wiedzieć klient? Mt biznes MT Biznes z kategorii audiobooki kupisz w cenie 42,03 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Przedstawiona kwota 42,03 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • MT Biznes
  • 9788382310931
  • Sheridan Marcus
  • MT Biznes
  • 2021

Opis Co chce wiedzieć klient? Mt biznes

Tytuł Co chce wiedzieć klient? Autor Marcus Sheridan Język polski Wydawnictwo MT Biznes ISBN 978-83-8231-093-1 Rok wydania 2021 ilość stron 404 Format epub, mobi Spis treści Okładka
Strona tytułowa
Strona redakcyjna
Rekomendacje
Spis treści
Przedmowa do polskiego wydania
Przedmowa
Wstęp
Część I. Zupełnie inne spojrzenie na biznes, marketing i zaufanie
1. Upadek
2. Ogromne zmiany w procesie zakupowym i zacieranie granic pomiędzy sprzedażą a marketingiem
3. Nic z tej książki nie wyniesiesz, jeśli…
4. Jak odkryłem podejście TAYA
5. Definicja nowego podejścia
6. Przypomnij sobie pytania, jakie słyszysz każdego dnia
7. Strategia marketingowa „na strusia"
8. Efekt CarMaxa
9. Odkrycie znacznej piątki
10. Spora piątka, temat pierwszy. Cena i koszty: dlaczego musimy rozmawiać o pieniądzach
11. O tym, jak jeden artykuł o pieniądzach wygenerował sprzedaż za ponad sześć milionów dolarów
12. Studium przypadku nr 1. Jak uznana marka techniczna z segmentu B2B stwarza 8 milionów dolarów dodatkowych przychodów
13. Obfita piątka, temat drugi. Problemy: jak przekształcić słabość w siłę
14. Jak poruszać niewygodne tematy
15. Jak mówienie o problemach przyniosło nam ponad milion dolarów przychodu
16. Studium przypadku nr 2. Marka finansująca zakup sprzętu staje się cyfrowym Dawidem i pokonuje branżowych Goliatów
17. Pokaźna piątka, temat trzeci. Zestawienia i porównania
18. Szeroka potrzeba obiektywnych treści
19. Szeroka piątka, temat czwarty i piąty. Recenzje i najkorzystniejsze w klasie
20. Jak wykorzystywać recenzje, by zaistnieć jako ekspert
21. Wpływ rozmów o konkurencji
22. Studium przypadku nr 3. Nieznaczny sklep ze sprzętem AGD dominuje rynek internetowy i zarabia miliony
23. Konkurencja
24. Jak podejście TAYA ocaliło River Pools and Spas
Część II. Wpływ podejścia TAYA na zespoły sprzedażowe
25. Jak genialny content radykalnie odmienia sytuację zespołów sprzedażowych
26. Rewolucyjne odkrycie
27. Sprzedaż z zadaniem dla kupującego
28. Jak pewna niepospolita para zmieniła moje spojrzenie na produktywność sprzedaży dzięki treściom
29. Content nigdy nie śpi
30. Jak wykorzystywać sprzedaż z zadaniem dla kupującego, aby uniknąć standardowych pułapek
31. Jak wykorzystywać sprzedaż z zadaniem dla kupującego do sprawdzania kompatybilności
32. Studium przypadku nr 4. Jak start-up zajmujący się ochroną zdrowia stał się liderem opinii w zupełnie nowej branży
Część III. Wdrażanie i tworzenie kultury
33. Moc insourcingu i angażowania własnego zespołu do tworzenia nieprzeciętnych treści
34. Studium przypadku nr 5. Jak producent Block Imaging wprowadziła kulturę insourcingu
35. Jak zacząć z przytupem. Warsztaty dla całej firmy
36. Content menedżer. Jakie powinien mieć właściwości, jak go zatrudnić i dużo więcej
37. Znaczenie optymalnych narzędzi. Jak mierzyć zwrot z inwestycji, moc HubSpota i nie tylko
Część IV. Tworzenie wideo… we własnym zakresie
38. Wszyscy jesteśmy firmami medialnymi, a także sprzedaż wizualna
39. Sprzedażowa siódemka. 7 filmów, które natychmiast przełożą się na sprzedaż i liczbę finalizowanych transakcji
40. Sprzedażowa siódemka, video nr 1. Video „80 procent"
41. Sprzedażowa siódemka, video nr 2. Wideowizytówki dołączane do e-maili
42. Sprzedażowa siódemka, video nr 3. Dobranie oferty do klienta
43. Sprzedażowa siódemka, video nr 4. Filmy na stronę landingową
44. Sprzedażowa siódemka, wideo nr 5. Filmy o kosztach i cenach
45. Sprzedażowa siódemka, wideo nr 6. Filmy o podróży klienta
46. Sprzedażowa siódemka, video nr 7. Filmy z gatunku „ależ jesteśmy wspaniali"
47. Spersonalizowane video do e-maili. Ludzki rozmiar bezpośredniej komunikacji cyfrowej
48. Jak zatrudnić własnego filmowca
49. Zdobywanie wsparcia zespołu, wskazówki dotyczące występów przed kamerą i długotrwały sukces
50. Studium przypadku nr 6. Jak sprzętów dźwignicowych stał się nieprzeciętnym przykładem sprawności podejścia TAYA
Część V. Jak zbudować genialną stronę internetową zgodnie z podejściem TAYA
51. Rozmowy w czasie rzeczywistym zmieniają to, jak oni pytają, oraz to, jak my odpowiadamy
52. Samodzielny wybór. Następny poziom wyszukiwania, sprzedaży, a także sposobu dokonywania zakupu
53. Strona internetowa priorytet 1. Strona główna – właściwy projekt i przekaz
54. Strona internetowa priorytet 2. Stawiaj na rzetelną edukację
55. Strona internetowa priorytet 3. Edukacja klasy premium
56. Strona internetowa priorytet 4. Równowaga pomiędzy tekstem a obrazem
57. Strona internetowa priorytet 5. Narzędzia do samodzielnej konfiguracji
58. Strona internetowa priorytet 6. Społeczny dowód stosowności
59. Strona internetowa priorytet 7. Szybkość strony
60. „Jak znaleźć więcej czasu na wprowadzenie tego podejścia w mojej organizacji?"
Część VI. Odpowiedzi na twoje pytania
61. „Jak długo trzeba czekać na pierwsze efekty?"
62. „Czy content marketing i podejście TAYA to tylko chwilowa moda?"
63. „Jak mam utrzymywać zaangażowanie zespołu w tworzenie treści?"
64. „Ktoś mi powiedział, iż jeśli nie dodajemy od siebie niczego nowego, nie powinniśmy się wypowiadać, czy to prawda?"
65. „Czy mogę po prostu wynająć do tego agencję?"
66. „Czy nas na to stać?"
67. Rewolucyjna strategia marketingowa
uzupełniające materiały. Narzędzia, które pomogą ci rozpocząć własną podróż z podejściem TAYA
Dodatek 1. Uzyskaj kartę wyników Oceń swoją producenta pod kątem podejścia TAYA
Dodatek 2. Więcej tworzyw na temat podejścia TAYA
Dodatek 3. Przyspiesz swój sukces z agencją IMPACT
Podziękowania
O autorze

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Co chce wiedzieć klient? Mt biznes
Kategoria Audiobooki
Marka MT Biznes
ISBN 9788382310931
Autor Sheridan Marcus
Wydawnictwo MT Biznes
Rok wydania 2021
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 42,03 zł
Najwyższa cena 42,03 zł
W bazie od 18.04.2021
Data aktualizacji 17.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja śledzenia historii cen pozwoli Ci podejmować.

Na chwilę obecną nie mamy danych historycznych cenowych dla tego produktu. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

Recenzje / opinie

Podziel się swoją opinią o tym produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym użytkownikom.

Nie znaleźliśmy żadnych recenzji dla Co chce wiedzieć klient? Mt biznes. Twoja opinia może być pierwsza!

Znalezione oferty w bazie

Przedstawione poniżej ceny dla produktu Co chce wiedzieć klient? Mt biznes MT Biznes nie wliczają w siebie ekstra wydatków związanych z wysyłką. Przed wyborem sklepu, pozyskaj informacje o prestiżu sklepu i nie zapomnij o możliwości pojawienia się innych kosztów. Aktualizacja katalogu sklepów następuje co kilkanaście minut.

  • Co chce wiedzieć klient? Mt biznes (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Co chce wiedzieć klient? Mt biznes Sklep on-line
    ★★★★★
    42,03 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki MT Biznes

Produkty powiązane

Techniki sprzedaży zdalnej
MT Biznes
O wartości zaufania
MT Biznes

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...