IDEAFLOW: ilość POMYSŁÓW, KTÓRE TY albo TWÓJ ZESPÓŁ JESTEŚCIE W STANIE WYGENEROWAĆ W OKREŚLONYM CZASIE.
Wszyscy chcemy tryskać świetnymi pomysłami, lecz niewielu z nas naprawdę rozumie, skąd one się biorą. Innowacyjność nie jest tym samym co warsztat, sprint czy hackathon. Jest rezultatem opanowania ideaflow, praktyki, która pozytywnie wpływa na wszystko, co robisz.
Jak samodzielnie wpadać na perfekcyjne pomysły? Jak zespołowo tworzyć świeże idee? Jak błyskawicznie określić, które z nich są warte zainwestowania w nie środków? Ideaflow – ta prosta miara w największym stopniu decyduje o sukcesie. To określona mentalność, sposób podejścia do wszelkich problemów biznesowych, które pomnażają efekty podejmowanych wysiłków i uwalniają twój pełny potencjał.
Pielęgnuj ideaflow i obserwuj, jak zmienia się twoja produktywność.
W Ideaflow Jeremy Utley i Perry Klebahn z cenionego Hasso Plattner Institute of Design na Uniwersytecie Stanforda (znanego w dodatku jako „d.school") przedstawiają sprawdzoną strategię stałego generowania i komercjalizowania pomysłów. Opierając się na doświadczeniach płynących z prowadzenia wiodącej jednostki wspierającej powstawanie nowych przedsięwzięć i z doradzania najszczególniej progresywnym organizacjom na świecie, takim jak Microsoft, Michelin, Keller Williams Realty i Hyatt, autorzy pokazują, jak:
- pokonać niebezpieczne pułapki myślenia
- znaleźć inspirację w nieoczekiwanych miejscach
- oszukać własny mózg, by stał się bardziej kreatywny
- projektować i wdrażać niedrogie eksperymenty
- stać się postępowym
- uwolnić własny potencjał twórczy i potencjał innych osób.
Ideaflow pomoże przezwyciężyć status quo, poradzić sobie z rozczarowaniem, ograniczyć zagrożenia ze strony konkurencji i uwolnić kreatywny potencjał twojego zespołu. Nie musisz czekać na natchnienie. Zamiast tego możesz stać się mistrzem ideaflow.
Sukces zespołów zależy od swobodnego przepływu pomysłów. Przeczytaj tę książkę i dowiedz się, jak wydobyć z innych – i z siebie – to, co najlepsze.
– Scott Galloway, autor bestselerów duża czwórka, a także Post Corona. Biznes w czasach pandemii
Utley i Klebahn stawiają sprawę jasno: każdy problem jest związany z brakiem pomysłów. Dlatego niezależnie od tego, jakie wyzwanie cię czeka, w tej książce wyszukasz na nie sposób!
– Greg McKeown autor bestselerów Esencjalista. Mniej, ale lepiej oraz To proste. Bez wysiłku rób to, co ważne
Ideaflow daje sprawdzone sposoby na porzucenia utartych ścieżek, podjęcie realnych działań i wykreowanie pomysłów, które rozwiążą czekające nas problemy.
– Seth Godin, autor książki To jest marketing!
Nigdy nie spotkałam nikogo, kto świadomie uważałby się za osobę ograniczoną albo zamkniętą na nowe pomysły. A jednak większość z nas nieświadomie hamuje własną kreatywność. Utley i Klebahn oferują poręczne wskazówki, jak odblokować progresywność w sobie i innych.
̶ Kim Scott, autorka książek Szef wymagający i wyrozumiały i Toksyczne miejsce pracy
Jeremy Utley jest dyrektorem ds. Edukacji kadry kierowniczej w d.school i profesorem w School of Engineering na Uniwersytecie Stanforda. W d.school prowadzi cieszący się dużą popularnością program „Mistrzowie Kreatywności". Perry Klebahn jest współzałożycielem d.school i pracuje na stanowiskach profesora i dyrektora ds. Edukacji kadry kierowniczej. Pełnił funkcję dyrektora ds. Operacyjnych w Patagonii i prezesa Timbuk2