"Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich Ci potrzeba od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać właściwe pytania we właściwym momencie i odkryj, jakie słowa należy zlikwidować ze swego prywatnego i zawodowego słownika.
Słowa mają wielką moc – wpływają na podejmowane decyzje, zmieniają ludzkie losy, budują i rujnują fortuny – a jednak tak niewiele osób potrafi nimi władać z rozmysłem. Poczytny autor i rozchwytywany mówca Phil Jones prezentuje, jak proste techniki językowe mogą wpływać na przebieg konwersacji.
Bazując na latach skutecznych (i nieskutecznych) negocjacji sprzedażowych, a także szkoleniach obejmujących ponad dwa miliony osób na całym świecie, Jones wyodrębnił 22 formuły, które można bez trudu wpleść w codzienne rozmowy.
Każdy rozdział odkrywa psychologiczne podstawy efektywności prostych technik językowych i oferuje jasne przykłady ich użycia w różnych sytuacjach. Dzięki lekturze tej książki nauczysz się, jak: prowadzić rozmowę,zlikwidować ryzyko odmowy lub odrzucenia, jednocześnie powiększając komfort rozmówcy, użyć uniwersalną ludzką potrzebę bycia uznawanym za osobę otwartą, żeby wzbudzać zainteresowanie swymi pomysłami i wywierać wpływ na rozmówcę, unikać sporów i radzić sobie z postawą „Ja wiem lepiej” za pomocą prostych pytań otwartych, produkować zaufanie i koleżeńskie więzi poprzez użytkowanie porównań, umożliwiać ludziom wydobywanie ważnych wniosków.
Zwięzła, motywująca i – co najważniejsze – produktywna książka Właściwe słowa pozwoli ci nie tylko zrozumieć,na dodatek opanować sztukę prowadzenia konwersacji i perswazji werbalnej, a co za tym idzie, osiągnąć sukces w biznesie.
*** Książka Właściwe słowa jest mistrzowskim studium sztuki wywierania wpływu, perswazji i osiągania ponadprzeciętnych wyników. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce stać się bardziej przekonujący tak w biznesie, jak i w życiu prywatnym.
Seth Price, autor bestsellera The Road to Recognition Jeśli chcesz, aby twoi potencjalni i obecni kupujący, współpracownicy i zwierzchnicy za każdym razem zgadzali się na twoje warunki, moja rada zawiera się w tych trzech magicznych słowach: „zakup tę książkę!”.
Właściwe słowa to lektura obowiązkowa dla każdego, kto sprzedaje produkty, usługi czy historie albo chce robić genialne pierwsze wrażenie, wywierać wpływ na ludzi i motywować ich do działania. Sylvie di Giusto, ceniona prelegentka i konsultantka ds.
wizerunku korporacyjnego Phil Jones odkrywa przed nami prawdę ukrytą w złożonych sytuacjach sprzedażowych. Wręcza nam konkretne narzędzia w postaci słów i przedstawia, jak się nimi posługiwać, żeby wpływać na ludzi w uczciwy i nienachalny sposób.
To prawdziwe perełki, po które będziesz sięgać każdego dnia. Ian Altman, współautor książki Same Side Selling, felietonista Forbes.com Jeśli chcesz rozszerzyć swoją siłę oddziaływania niezależnie od sytuacji, opanuj do perfekcji te proste, a jednak produktywne lekcje.
Właściwe słowa to książka, która mogłoby z powodzeniem zastąpić większość poradników poruszających kwestie ludzkich zachowań – jest aż tak {pomocn|przydatn)a. John Jantsch, autor poradnika Duct Tape Marketing *** Phil M.
Jones jest autorem bestsellerów i jednym z najbardziej cenionych trenerów sprzedaży na świecie. W jego szkoleniach poświęconych zapomnianej sztuce komunikacji werbalnej wzięły udział ponad dwa miliony osób na pięciu kontynentach i w ponad pięćdziesięciu krajach, w tym przedstawiciele największych światowych marek.
W 2013 roku Philip M. Jones został najmłodszym w historii zdobywcą nagrody BESMA (British Excellence in Sales and Marketing Award) dla Trenera Sprzedaży Roku. Życie dzieli między Londynem a Nowym Jorkiem."