solidna dawka informacji o prowadzeniu firmy Oparta na wywiadach prezentowanych w serii podcastów radia NPR How I Built This, których gospodarzem jest Guy Raz, niniejsza książka proponuje bezcenną wiedzę i inspirację wynikającą z rozmów z ponad dwustoma przedsiębiorcami z całego świata, którzy opowiadają o swoich porażkach i nauczkach, a także o tym, co sprawiło, że osiągnęli sukces.
To obowiązkowa pozycja dla każdego, kto marzy o otwarciu własnej marki lub zastanawia się, dlaczego udało się to innym. Niespodziane ścieżki do sukcesu doskonałe idee powstają niejednokrotnie z niczego. Piłkarz reprezentacji Nowej Zelandii widzi wełnę, która nie jest stosowana w jego kraju, i wpada na pomysł, aby robić z niej buty (Allbirds).
Były buddyjski mnich uważa,najkorzystniejszym sposobem na użycie jego potencjału jest aplikacja na urządzenia przenośne (Headspace). Osoba sprzedająca na ulicy kanapki dostrzega możliwość zastosowania resztek i przekształca ten pomysł w producenta obracającą milionami dolarów (Stacy’s Pita Chips).
Przewodnik na drodze do przedsiębiorczości Guy Raz to wielokrotnie nagradzany dziennikarz, okrzyknięty przez „New York Timesa" najszczególniej modnym autorem podcastów biznesowych, którego rozmów wysłuchało ponad 19 milionów odbiorców, jest także wykładowcą na uniwersytetach Princeton i Georgetown.
W niniejszej książce dzieli się z czytelnikami doświadczeniami i wskazówkami znanych przedsiębiorców dotyczącymi tworzenia i rozwijania własnej producenta – od momentu sformułowania pomysłu, poprzez etap pozyskiwania pieniędzy, szukania pracowników, aż po walkę z konkurencją i moment, w którym zaczynają się pojawiać prawdziwe zyski.
*** Gdyby tylko ta książka ukazała się lata temu, budowanie biznesu byłoby dla mnie o dużo prostsze. Całe szczęście, że mamy ją dzisiaj! SIMON SINEK, optymista, autor Zaczynaj od dlaczego Za sukcesem każdego wielkiego przedsiębiorcy kryje się interesująca historia, a nikt nie jest ulepszony w ich opowiadaniu niżeli Guy Raz.
Po spędzeniu niezliczonych godzin w umysłach założycieli znanych na całym świecie firm Raz napisał jeden z najważniejszych pamiętników dotyczących przedsiębiorczości. To lektura obowiązkowa dla tych wszelkich, którzy chcą założyć producenta i ją rozwijać, a także inspirować się historiami tych, którzy już tego z sukcesem dokonali.
ADAM GRANT, autor bestsellera „New York Timesa" BUNTOWNICY. Kreatywni liderzy zmieniają świat, gospodarz podcastu TED „WorkLife" Gorzka prawda jest taka, iż większość ludzi zaczynających realizować marzenie o założeniu własnej producenta ponosi porażkę.
Jednak możemy się tyle nauczyć, poznając historie ich walki i prób przetrwania, a także historie tych nielicznych, którzy osiągnęli sukces! Jeśli chcesz zrealizować własne marzenie, koniecznie przeczytaj tę książkę.
BARBARA CORCORAN, założycielka The Corcoran Group i uczestniczka programu Shark Tank Guy Raz jest prawdziwym sobą w tym przewodniku asygnowanym dla ludzi chcących założyć biznes: jest piękny i pełen pozytywnej energii, a na ogół świetnie i ciekawie opowiada.
ANGELA DUCKWORTH, autorka bestsellera Upór, potęga pasji i wytrwałości, założycielka, a także prezes Character Lab Ta książka, podobnie jak podcast, na którego podstawie powstała, daje nam szanse stania się przedsiębiorcami, pokazując, iż dążenie do innowacji jest jedną z podstawowych ludzkich cech.
W czasach, gdy potrzeba bezprecedensowych idei jest silniejsza niż kiedykolwiek, książka Jak zbudowałem markę staje się bezcennym przewodnikiem dla każdego, kto chce zrezygnować ze status quo, szukając rozwiązań, które uczynią świat ulepszonym.
Gorąco polecam. REID HOFFMAN, współzałożyciel Linkedln i współautor Blitzscaling. Ścieżka niezwłocznej ekspansji firm *** GUY RAZ jest współtwórcą podcastów How I Built This, TED Radio Hour i Wow in the World.
Współtworzył w dodatku podcasty Luminary’s wisdom from the Top i The Rewind na Spotify. Otrzymał pomiędzy innymi nagrodę im. Edwarda R. Murrowa, dziennikarską nagrodę im. Daniela Schorra, nagrodę National Headliner i nagrodę NABJ.
Mieszka w rejonie zatoki San Francisco.