Sprzedaż i marketing bez spamowania na LinkedIn! To książka z ćwiczeniami, czyli skuteczny mix poręcznej wiedzy oraz licznych zadań do wdrożenia. Aktualnie LinkedIn jest nie tylko narzędziem wspierającym procesy rekrutacyjne, ale też skutecznym medium do pozyskiwania klientów i partnerów biznesowych.
Żeby jednak móc z niego czerpać korzyści, trzeba najpierw wśród naszej grupy docelowej zbudować rozpoznawalność, reputację i zaufanie. Z tego właśnie powodu wszelkie sprzedażowe próby podejmowane już w pierwszej wiadomości w social mediach na ogół kończą się porażką.
Bez zbudowania zaufania, a często i relacji, to nie ma szans się udać. Od kontaktu do kontraktu Angelika Chimkowska, strateg silnych marek i – jak sama o sobie mówi – marketingowiec nawrócony na sprzedaż, demonstruje, jak można robić sprawny social selling bez spamowania, a także jak przeprowadzić naszego genialnego klienta od kontaktu do kontraktu.
Jej niniejsza książka jest równocześnie poradnikiem, zeszytem ćwiczeń, a także notatnikiem do planów i strategii, bo wiedza o czymś nie zmienia życia. Dopiero działanie zgodnie z tą wiedzą ma szansę zaowocować efektem, którego szukamy.
A myślenie „Think BIG, focus Small", a przy tym stopniowe realizowanie swojej strategii pozwala osiągnąć cele biznesowe na tej największej platformie społecznościowej. Co stwarza zasięgi, a co się tylko nam wydaje Czytając LinkedIn w praktyce, krok po kroku dowiesz się, jak: zaprezentować swoją wiedzę ekspercką, zapraszać do kontaktu i nawiązywać relacje biznesowe z decydentami z całego świata, sprzedawać i przyciągać nowych klientów, a także promować swoją firmę osobistą i firmową.
Dzięki poręcznym wskazówkom oraz sprawdzonym metodom zbudujesz skuteczny profil osobisty w 10 i pół kroku, dowiesz się, jak prowadzić stronę firmową na LinkedIn, poznasz niedużo znane funkcje i ustawienia, a także dowiesz się, co i jak publikować,produkować zaangażowanie odbiorców.
A także o czym należy pamiętać i jakie zasady netykiety znać, by nie skazać się na kryzys wizerunkowy, a jeśli już wybuchnie, to jak sobie z nim poradzić na LinkedIn. Jak zmienić wiedzę w działanie W każdym z rozdziałów Linkedin w praktyce otrzymasz wskazówki ułatwiające nawigację po świecie social sellingu: PRO TIP – tego prawdopodobnie nie odnajdziesz nigdzie indziej!
prawidłowE PRZYKŁADY – jak działają inni?! CHECKLISTA – sprawdź, czy niewątpliwie wszystko masz! DO UZUPEŁNIENIA – zrób potrzebnie! ĆWICZENIE – Ty decydujesz, ale pamiętaj, iż ćwiczenie czyni mistrza! WAŻNE PYTANIA – bez tych odpowiedzi trudno będzie podjąć strategicznie dobrą decyzję!
INSTRUKCJA – oficjalnie od LinkedIn! sprawność nie zależy wyłącznie od samych narzędzi, ale umiejętności ich wykorzystania. Dlatego książka ma charakter workbooka. Pracując z nią i rozwiązując zawarte w niej zadania, od razu możesz wprowadzić zdobytą wiedzę w czyn.