Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów
Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów
Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów
Biznes, ekonomia MT Biznes

Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów

59,97 zł

Promocja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję ma TaniaKsiazka.pl w cenie 59,97 zł

Przeszukaliśmy wiele e-sklepów w naszej bazie danych aby odnaleźć najlepszą ofertę dla Ciebie. Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów Mt biznes z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 59,97 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Cena 59,97 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • MT Biznes
  • 9788382314403
  • Phil Barden
  • MT-Biznes

Opis Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów

DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ Ta bezprecedensowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga skuteczniej zarządzać marką, jak i zwiększać znaczenie, a także wiarygodność każdego rodzaju produktów i usług. Mieści liczne analizy przypadków i dogłębnie przetestowane strategie, dzięki czemu pokazuje marketingowcom, jak skupić się na tym, co naprawdę ważne. Pozwala zrozumieć podstawowe zachowania konsumentów i włączyć tę wiedzę do codziennej pracy. Znajdziesz tu treści związane z analizą prawdziwych potrzeb klientów (ang. Jobs to be Done – JTBD), a także z identyfikacją brand assets, case studies i dużo więcej. Przekonaj się, jak zastosować w marketingu i reklamie wyniki słynnych prac Daniela Kahnemana oraz ekonomię behawioralną. To niewyczerpane źródło wiedzy dla wszelkich, których rolą jest rozszyfrowywanie zachowań konsumentów. Bardzo użyteczna książka. Mieści wiele treści szczególnie {pomocn|przydatn)ych dla nowoczesnego marketingowca w oprawie jasnych i przekonujących przykładów. To również wspaniała i przyjemna lektura dla każdego zainteresowanego tym, w jaki sposób ludzie dokonują wyborów. Mój egzemplarz jest cały upstrzony podkreśleniami i notatkami. Fascynująca i użyteczna, absolutna klasyka. — Sophie Devonshire, dyrektorka generalna, The Marketing Society Jest wiele książek z dziedziny ekonomii behawioralnej. Ta pokazuje, jak wykorzystać naukę w celu zwiększenia sprzedaży. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto pracuje z markami. — Les Binet, szef grupy ds. Efektywności w adam&eveDDB Phil Barden jest dyrektorem zarządzającym w firmie DECODE Ltd., w której łączy swoje ponad 25-letnie doświadczenie w zarządzaniu marką (Unilever, Diageo i T-Mobile) z najnowocześniejszą wiedzą z zakresu psychologii poznawczej i społecznej, neurobiologii i ekonomii behawioralnej, aby wspierać biznes w osiąganiu większej efektywności marketingowej i maksymalizowaniu rozwoju marek. Tytuł Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów Autor Phil Barden Tłumacz Anita Doroba Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788382314403 ISBN 9788382314403 Kategoria Poradniki\Motywacyjne Liczba stron 368 Rok wydania 2024 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 1

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Mt biznes
ISBN 9788382314403
Autor Phil Barden
Wydawnictwo MT-Biznes
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 59,97 zł
Najwyższa cena 59,97 zł
W bazie od 16.02.2024
Data aktualizacji 13.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja śledzenia zmian cen pozwala na obserwację wartości towaru na przestrzeni czasu.

Nie udało nam się pozyskać historycznych danych na temat cen dla tego produktu. Spróbuj proszę ponownie w późniejszym czasie.

Recenzje / opinie

Posiadasz ten produkt? Daj nam znać, co o nim myślisz.

Przepraszamy, ale obecnie nie mamy jeszcze opinii o Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów.

Znalezione oferty w bazie

Ceny propozycji dla Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów Mt biznes, które zostały pokazane poniżej, nie zawierają potencjalnych kosztów przesyłki. Przed wyborem sklepu, uzyskaj informacje o renomie sklepu i pamiętaj o możliwości doliczenia kosztów zwiążanych z dostawą. Katalog propozycji cenowych jest odświeżana co kilka minut.

  • Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów Sklep on-line
    ★★★★★
    59,97 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Mt biznes

Produkty powiązane

Mt biznes Iq wzrostu
MT Biznes
Sensotwórczość
Mt biznes
38,33 zł

Sensotwórczość

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Nlp w biznesie Helion
Helion
...