DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ Ta bezprecedensowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga skuteczniej zarządzać marką, jak i zwiększać znaczenie, a także wiarygodność każdego rodzaju produktów i usług. Mieści liczne analizy przypadków i dogłębnie przetestowane strategie, dzięki czemu pokazuje marketingowcom, jak skupić się na tym, co naprawdę ważne. Pozwala zrozumieć podstawowe zachowania konsumentów i włączyć tę wiedzę do codziennej pracy. Znajdziesz tu treści związane z analizą prawdziwych potrzeb klientów (ang. Jobs to be Done – JTBD), a także z identyfikacją brand assets, case studies i dużo więcej. Przekonaj się, jak zastosować w marketingu i reklamie wyniki słynnych prac Daniela Kahnemana oraz ekonomię behawioralną. To niewyczerpane źródło wiedzy dla wszelkich, których rolą jest rozszyfrowywanie zachowań konsumentów. Bardzo użyteczna książka. Mieści wiele treści szczególnie {pomocn|przydatn)ych dla nowoczesnego marketingowca w oprawie jasnych i przekonujących przykładów. To również wspaniała i przyjemna lektura dla każdego zainteresowanego tym, w jaki sposób ludzie dokonują wyborów. Mój egzemplarz jest cały upstrzony podkreśleniami i notatkami. Fascynująca i użyteczna, absolutna klasyka. — Sophie Devonshire, dyrektorka generalna, The Marketing Society Jest wiele książek z dziedziny ekonomii behawioralnej. Ta pokazuje, jak wykorzystać naukę w celu zwiększenia sprzedaży. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto pracuje z markami. — Les Binet, szef grupy ds. Efektywności w adam&eveDDB Phil Barden jest dyrektorem zarządzającym w firmie DECODE Ltd., w której łączy swoje ponad 25-letnie doświadczenie w zarządzaniu marką (Unilever, Diageo i T-Mobile) z najnowocześniejszą wiedzą z zakresu psychologii poznawczej i społecznej, neurobiologii i ekonomii behawioralnej, aby wspierać biznes w osiąganiu większej efektywności marketingowej i maksymalizowaniu rozwoju marek. Tytuł Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów Autor Phil Barden Tłumacz Anita Doroba Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788382314403 ISBN 9788382314403 Kategoria Poradniki\Motywacyjne Liczba stron 368 Rok wydania 2024 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 1
Biznes, ekonomia
MT Biznes
Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów
59,97 zł
Promocja dla Ciebie!
Najlepszą propozycję ma TaniaKsiazka.pl w cenie 59,97 zł
Idź do sklepu
Przeszukaliśmy wiele e-sklepów w naszej bazie danych aby odnaleźć najlepszą ofertę dla Ciebie. Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów Mt biznes z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 59,97 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Cena 59,97 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów | |
---|---|
Kategoria | Biznes, ekonomia |
Marka | Mt biznes |
ISBN | 9788382314403 |
Autor | Phil Barden |
Wydawnictwo | MT-Biznes |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 59,97 zł |
Najwyższa cena | 59,97 zł |
W bazie od | 16.02.2024 |
Data aktualizacji | 13.05.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | TaniaKsiazka.pl |
Historia cen
Funkcja śledzenia zmian cen pozwala na obserwację wartości towaru na przestrzeni czasu.
Nie udało nam się pozyskać historycznych danych na temat cen dla tego produktu. Spróbuj proszę ponownie w późniejszym czasie.
Nie udało nam się pozyskać historycznych danych na temat cen dla tego produktu. Spróbuj proszę ponownie w późniejszym czasie.
Recenzje / opinie
Posiadasz ten produkt? Daj nam znać, co o nim myślisz.
Przepraszamy, ale obecnie nie mamy jeszcze opinii o Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów.
Przepraszamy, ale obecnie nie mamy jeszcze opinii o Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów.
Znalezione oferty w bazie
Ceny propozycji dla Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów Mt biznes, które zostały pokazane poniżej, nie zawierają potencjalnych kosztów przesyłki. Przed wyborem sklepu, uzyskaj informacje o renomie sklepu i pamiętaj o możliwości doliczenia kosztów zwiążanych z dostawą. Katalog propozycji cenowych jest odświeżana co kilka minut.
-
Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów (oferta z TaniaKsiazka.pl)
★★★★★59,97 złKategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Mt biznes
Produkty powiązane
Inne z kategorii Biznes, ekonomia
44,61 zł
Bankowość w gospodarce cyfrowej
50,99 zł
Nlp w biznesie Helion
Przeglądaj promocje z kategorii biznes, ekonomia cenionych producentów:
Popularne marki:
Biznes, ekonomia
C.H. Beck,
Biznes, ekonomia
CeDeWu,
Biznes, ekonomia
Difin,
Biznes, ekonomia
Helion,
Biznes, ekonomia
MT Biznes,
Biznes, ekonomia
One press,
Biznes, ekonomia
One press / helion,
Biznes, ekonomia
Poltext,
Biznes, ekonomia
Wolters Kluwer,
Biznes, ekonomia
Wydawnictwo Naukowe PWN
Ostatnio zaktualizowane:
- Reklama
- Społeczna odpowiedzialność biznesu
- Komunikacja wizerunkowa e-public relations
- Krótka historia ekonomii
- Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe
- Strategiczne zarządzanie płynnością finansową..w.3
- Metody zdobywania klientów czyli jak osiągnąć sukces w sprzedaży
- E-commerce na platformach ofertowych Allegro, eBay, Amazon
- Wycena spółek w warunkach kryzysu. Przypadek pandemii
- Założyciele. Historia PayPala i przedsiębiorców, który tworzyli Dolinę Krzemową
Więcej nowości:
- Wyzwania cywilizacyjne we współczesnej gospodarce
- Makroekonomia
- Wędrujący świat
- Finanse publiczne i prawo finansowe w.3
- Nowe koncepcje zarządzania ludźmi
- Inteligentny rozwój firmy rodzinnej a współczesne wartości
- Rachunkowość + CD
- Działalność kredytowa banku komercyjnego
- Niewykorzystane zasoby. Nowa polityka rynku pracy
- Problemy stabilizacji polskiej gospodarki w okresie rynkowych reform