Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy.
Internet z dnia na dzień staje się najmocniej lubianym i efektywnym medium reklamowym. Równocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy części:
- reklamę
- internet
łączy w sobie wydajny, sprężysty i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords.
Autorzy poradnika, zawodowo związani z firmą Google, w nad wyraz użyteczny i przystępny sposób pokazują, jak śladowe i średnie firmy mogą zdobywać dzięki Google AdWords wielkie rzesze klientów.
O AUTORACH
Mariusz Gąsiewski – autor jednego z najstarszych i najważniejszych polskich blogów dotyczących marketingu w internecie (www.ittechnology.us). Ceniony specjalista z zakresu analityki internetowej i reklamy w Google. Organizator i pomysłodawca SEMcampów – największych spotkań specjalistów branży SEM (www.semcamp.com.pl). Wykładowca na Studiach Podyplomowych Marketingu Internetowego przy SGH. Od 2007 roku pracuje w firmie Google.
Przemysław Modrzewski – jeden z kilku oficjalnych szkoleniowców producenta Google z zakresu reklamy i analityki internetowej. Autor bloga branżowego o Google AdWords (www.marketinglab.pl). Autor książki Google AdWords w praktyce. Doradza i wspiera marki z zakresu marketingu w wyszukiwarkach, których budżety na reklamę w internecie przekraczają kilka milionów złotych rocznie. Każdą wolną chwilę wykorzystuje na nurkowanie i turystykę wysokogórską. Jest instruktorem nurkowania.