Każda działalność, każda usługa i każdy towar wymaga reklamy. Internet z dnia na dzień staje się najmocniej modnym i wydajnym medium reklamowym. Równocześnie ponad 90% odwiedzających w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy:
- reklamę
- internet
łączy w sobie wydajny, rozciągliwy i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords. Autorzy poradnika, zawodowo związani z firmą Google, w wyjątkowo ergonomiczny i dostępny sposób pokazują, jak niewielkie i przeciętne marki mogą zdobywać dzięki Google AdWords szerokie rzesze klientów.
Mariusz Gąsiewski – autor jednego z najstarszych i najważniejszych polskich blogów dotyczących marketingu w internecie. Lubiany specjalista z zakresu analityki internetowej i reklamy w Google. Organizator i pomysłodawca SEMcampów – największych spotkań specjalistów branży SEM. Wykładowca na Studiach Podyplomowych Marketingu Internetowego przy SGH. Od 2007 roku pracuje w firmie Google.
Przemysław Modrzewski – jeden z kilku oficjalnych szkoleniowców marki Google z zakresu reklamy i analityki internetowej. Autor bloga branżowego o Google AdWords. Autor książki Google AdWords w praktyce. Doradza i wspiera marki z zakresu marketingu w wyszukiwarkach, których budżety na reklamę w internecie przekraczają kilka milionów złotych rocznie. Każdą wolną chwilę wykorzystuje na nurkowanie i turystykę wysokogórską. Jest instruktorem nurkowania.
bezpłatny fragment:
UWAGA!!! produkt CYFROWY! - Wysyłany po zakupie bezpośrednio na maila.