Dowiedz się, jak wydajnie uczestniczyć w spotkaniach i jak nimi kierować, by osiągnąć maksymalny zwrot z zainwestowanego czasu. Spotkania nie są stratą czasu, jeśli są właściwie prowadzone. Brian Tracy, w trakcie dziesiątków lat działań konsultingowych na całym świecie, bezpośrednio nauczył się, co jest ważne, żeby były one wydajne.
W tym zwięzłym poradniku dzieli się on prostymi ideami, które możesz użyć, aby zebrania stały się istotnie ulepszonymi narzędziami do rozwiazywania problemów, podejmowania decyzji, wymiany pomysłów i szybkiego dochodzenia do oczekiwanych rezultatów.
Dowiesz się z niego jak: • Określić agendę spotkania. • Ustalić strukturę ze względu na charakter spotkania: w cztery oczy lub grupowe, informacyjne, służące do rozwiązywania problemów, wewnętrzne lub zewnętrzne.
• Panować nad dyskusją. • Unikać niebezpieczeństwa grupowego myślenia. • Doprowadzać do wyciągania wniosków. • Uzyskiwać konsensus, przydzielać zakresy odpowiedzialności i ustalać terminy. • Maksymalizować zwrot z zainwestowanego czasu.
I dużo, dużo więcej. Ta książka zajmuje się dwoma rodzajami spotkań. Pierwszy z nich, z którym przeważnie masz do czynienia, to spotkania grupowe. Drugi to spotkania jednostkowe, podczas których rozmawiasz z jedną osobą lub małą grupą ludzi, aby negocjować, pytać, dyscyplinować, zatrudniać, zwalniać, nagradzać, delegować czynności albo wykonywać inne zadania związane z kierowaniem.
Dzięki zapoznaniu się z ideami przedstawionymi w tej książce oraz dzięki ich przyswojeniu możesz udoskonalić umiejętność, która jest jedną z najmocniej pokaźnych w zawodowym życiu, i będziesz mógł użyć czterdzieści procent traconego dotychczas czasu na wykonywanie sprawnej pracy i osiąganie ulepszonych rezultatów.
Spotkania to zarządzanie w działaniu. Zrób wszystko, żeby te prowadzone poprzez ciebie były skuteczne i satysfakcjonujące dla wszelkich uczestników. Brian Tracy jest jednym z najlepszych mistrzowskich mówców na świecie.
Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z zróżnicowanych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i przypasowane do rozmaitych grup odbiorców.
Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, zawiadamiające i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.