Strategie zarządzania, sposoby wdrażania technologii i zasady zmian organizacyjnych koniecznych do zbudowania firmy wykorzystującej AIWiększość organizacji zareagowało powściągliwie na sztuczną inteligencję. Pewna grupa światowej klasy firm postanowiła jednak zastosować jej możliwości i zrewolucjonizowała swoje procesy, strategie, kulturę, obsługę klienta i oferowane produkty. Marki te, stanowiące niespełna procent wszelkich dużych przedsiębiorstw, są obecnie liderami wydajności w swych branżach. Stosują ulepszone modele biznesowe, podejmują trafniejsze decyzje, sprawniej obsługują klientów, proponują konkurencyjne produkty i usługi i dyktują wyższe ceny.Thomas Davenport, a także Nitin Mittal przyglądają się awangardzie AI z punktu widzenia ugruntowanych na rynku firm, takich jak Anthem, Ping An, Airbus i Capital One.
Książka jest pełna ciekawych spostrzeżeń, opisów strategii i najkorzystniejszych praktyk, dostarcza liderom i ich zespołom informacji niezbędnych do tego, żeby wprowadzić ich markę na wyższy poziom zastosowania AI.Jeżeli chcesz wiedzieć, jak będzie wyglądała następna faza implementacji AI w biznesie, albo pragniesz w pełni zastosować tę technikę w swej firmie, to nienaturalna inteligencja w biznesie pokazuje, jak to robią najlepsi, i proponuje narzędzia, dzięki którym AI stanie się sercem twojego przedsiębiorstwa.To fascynujące spojrzenie na rewolucyjne producenta zdobywające przewagę na rynku dzięki wykorzystaniu AI.
„Większość organizacji nie docenia możliwości sztucznej inteligencji. Każdy, kto chce się dowiedzieć, jak ją użyć jako transformujący czynnik w biznesie, powinien przeczytać tę książkę”.
̶ Prof. Marco Iansiti, kierownik Katedry Zarządzania im. Davida Sarnoffa w Harvard Business School
„sztuczna inteligencja jest obecnie technologią o największym przystępnym potencjale transformacyjnym. Największe zyski przyniesie firmom, które postawią na jej zadziorną eksploatację. Sztuczna inteligencja w biznesie rewelacyjnie ukazuje, jak wydobyć z AI maksymalną wartość”.
̶ Piyush Gupta, dyrektor generalny DBS Group
Thomas H. Davenport – profesor zwyczajny, kierownik Katedry Informatyki i Zarządzania Babson College, profesor wizytujący Saïd Business School przy Uniwersytecie Oksfordzkim, pracownik naukowy Inicjatywy dla Gospodarki Cyfrowej MIT, starszy doradca w firmie Deloitte Analytics. Autor dwóch bestsellerów: Inteligencja analityczna w biznesie i Big Data at Work.
Nitin Mittal – dyrektor w firmie Deloitte Consulting, w której kieruje działem Rozwoju Strategicznego sztucznej Inteligencji na Stany Zjednoczone i zarządza portfelem Globalnej Strategii Doradczej, Analiz, Fuzji i Przejęć (Global Consulting Strategy, Analytics and M&A). Laureat nagrody „Innowator AI Roku” 2019, wręczanej podczas Szczytu sztucznej Inteligencji w Nowym Jorku.
gratisowy fragment:
UWAGA!!! produkt CYFROWY! - Wysyłany po zakupie bezpośrednio na maila.