"Brak satysfakcji z realizowanej pracy wpływa nie tylko na los jednostek, ale także na los całych firm. Niezadowolenie pracowników przekłada się bezpośrednio na produktywność, rotację kadr, a także morale, co w końcu musi odbić się na kondycji finansowej przedsiębiorstwa.
Remedium jest na wyciągnięcie ręki,niewiele kto po nie sięga. W swojej szóstej i najszczególniej oczekiwanej opowieści autor bestsellerów z listy „New York Timesa", Patrick Lencioni, ukazuje przełomowy, a jednak nad wyraz prosty model działania, który zezwala na uzyskanie satysfakcji z każdej pracy.
Lencioni przedstawia szczególnie atrakcyjną opowieść o Brianie Baileyu, przedwcześnie emerytowanym menedżerze, który poszukuje sensu w swej karierze i życiu. Poprzez kolekcję zaskakujących wydarzeń odkrywa trzy uniwersalne przyczyny nieszczęścia i frustracji w pracy i narzędzia pozwalające je pokonać.
Brian musi stawić czoła różnorodnym aspektom własnej osobowości, a także osobowości innych ludzi, które powodują, że brak poczucia szczęścia w pracy jest zjawiskiem tak powszechnym w wielu organizacjach. Bez względu na to, czy jesteś kierownikiem, który chce zapewnić firmie kulturową przewagę konkurencyjną, menedżerem próbującym zaangażować i zmotywować swych pracowników, czy również pracownikiem poszukującym spełnienia w pracy, niniejsza książka zapewni ci natychmiastową ulgę – i nadzieję.
Książka, którą czyta się z wypiekami na twarzy i która ujawnia tajemnicę satysfakcji z pracy. Nieważne, czy zarządzasz sześcioma, czy sześćdziesięcioma ludźmi – ta książka to lektura obowiązkowa." Trevor Fetter, prezes i dyrektor naczelny w Tenet Healthcare Corporation "W morzu podobnych do siebie książek na temat angażowania i inspirowania pracowników Lencioni rzuca nam prawdziwe koło ratunkowe.
Jego książka jest nieprzeciętnym dziełem, które polecam liderom i wszystkim, którzy próbują wprowadzić do swej pracy poczucie osobistej satysfakcji." Kevin D. Wilde, wiceprezes, dyrektor działu szkoleń w General Mills, Inc.
"Lencioni uczy wszelkich przywódców tego świata techniki, która zagwarantuje niezwykłą lojalność i wyniki. Ta prosta książka może zmienić naprawdę wszystko." Robert W. Savage, dyrektor wykonawczy w Taco Bell Corporation "Uwielbiam tę mądrą i wnikliwą książkę!
Przypomina ona kierownikowi, każdemu kierownikowi na każdym poziomie, dlaczego w ogóle zostali kierownikami." Greg Cross, wiceprezes Hilton Hotels Corporation "Nie daj się zwieść prostocie przekazywanego tu komunikatu.
Lencioni ukazuje użyteczne rozwiązania, które pozwolą uzyskać lepsze wyniki finansowe przez skoncentrowanie uwagi na ludziach. Znalazłem tu dużo nowych pomysłów na samodoskonalenie, które chciałbym jak najszybciej wypróbować!" Jeff Lamb, wiceprezes ds.
rozwoju pracowników i przywództwa w Southwest Airlines Powyższy opis pochodzi od wydawcy.